weetjes.... over de bevalling, waar? wanneer? hoelang?

Hoi,

Ik vroeg me af hoelang iedereen zwanger was, waar de bevalling plaats vond en hoe lang deze heeft geduurd?

Die van mij is 38,6 weken ingeleid in ziekenhuis en heeft 60 uur geduurd.

grt suuz mv joshua 8-2-07

whaaat! 60 uur! vreselijk.

Ik vraag me dan wel af vanaf wanneer je begint met tellen? Als ik vanaf de eerste pijnlijke (voor-) weeen tel kom ik ook op heel wat uren (4 nachten weeen). Maar als ik tel vanaf het moment dat de verloskundige dacht dat de weeen eindelijk zouden gaan doorzetten..

9 uur, na 41 weken zwangerschap, uiteindelijk toch nog in het ziekenhuis in plaats van thuis.

Hoi,hoi,
Na 38,5 weken thuis bevallen. De eerste wee diende zich op maandag 19-02-2007  half 6 aan en hij is geboren op dinsdag 20-02-2007 om 13:14 uur.
Groetjes

hihi ja idd erg lang, heb slaap medicatie gekregen 2 nachten zodat ik 20 uur niet echt heb meegemaakt. Had wel weeen toen...was in ziekenhuis en ik neem aan dat ze dan wel weten wanneer het weeen zijn. Voorweeen had ik al 3 weken....

hoi suzanne,

ik ook 38,6.....nynke is op 6 januari geboren en ik was de 14e uitgerekend. bij mij heeft het 14 uur geduurd van eerste wee tot de geboorte. maar de dagen ervoor wel slijmprop verloren en de avond ervoor ongesteldheidsgevoel.
waarom duurde het bij jou zo lang? of was dat gewoon zo?

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan