weetjes.... over de bevalling, waar? wanneer? hoelang?

Hallo,

Pfff. en ik maar denken dat ik lang bezig was, maar 60 uur is wel heel lang.
Fleur is geboren op 02 januari om 15.10 uur in het Ziekenhuis. De weeen zijn maandag 01 januari om 04.30 uur begonnen...

Op vrijdagochtend 2 maart braken mijn vliezen. Om 8.30 kwam verloskundige kijken. Moest naar het ziekenhuis omdat de baby niet was ingedaald. Heb plat op een ziekenhuis bed gelegen tot ik op zondagmiddag om 14.00 weeen kreeg. Op maandag 5 maart is mijn dochter Femke om 03.30 geboren. Heb in totaal 72 uur gebroken vliezen gehad. De planning was om thuis te bevallen, maar dat ging dus niet. Achteraf ook maar beter hoor.

Ik was 39 weken en 5 dagen zwanger.
groetjes Linda en Femke

Hai

Vanaf dat de weeen echt doorzetten en ik de VK gesproken had, ongeveer 6 uur. Met de lichte krampjes meegerekend, die steeds beetje zwaarder werden) 18 uur. Ik ben in het zkh bevallen omdat er meconium in het vruchtwater zat na 41+3 wkn.

60 uur lijkt me vreselijk!!!

41 weken, vliezen gebroken, alles nog rustig, toen in 3 (!) minuten geboren op het toilet  , dit was echt niet mijn bedoeling hoor! Ik moest "gewoon" plassen......niet dus, haha!
Ik heb ongeveer een uurtje weeen gehad, en niet eens echte heftige. Onze oudste deed er drie dagen over, dat was dus wel heel anders.
groetjes van Ruth

Op maandag 5.30 begonnen, maar officieel pas om 20.00 ( toen waren de weeën om de 3 minuten en duurden langer dan 1 minuut, 1 cm ontsluiting). Na 24 uur weeën nog maar 2 cm ontsluiting. Naar het ziekenhuis. Woensdag na 32 uur is ons mannetje met de pomp geboren.....na precies 41 weken...Ik  vond mijn bevalling een martelgang, maar tijdens het hechten zei ik al dat ik het zo weer zou doen.......het is een cliché, maar je krijgt er iets prachtigs voor terug.

Groetjes Anne

ik krijg door het verhaal van Ruth wel weer wat hoop dat een tweede er dus niet weer zo lang over hoeft te doen...................alhoewel............3 minuten lijkt me ook wel wat overdonderend...........

Anne

Terug
Bovenaan