weetjes.... over de bevalling, waar? wanneer? hoelang?

Hoi,

Ryes is geboren na 38 weken en 5 dagen. Gerekend vanaf 1 cm ontsluiting tot de bevalling in 4 uur. Begonnen in het kraamhotel, geboren in het ziekenhuis. Ik heb wel 2 nachten voorweeën gehad.

Groetjes,

Jessica en Ryes (morgen 6 weken)

hoi daphne,

ja geen idee, dacht dat ze in het ziekenhuis niemand zo lang laten bevallen. Maar ze zeiden dat het infus (spelling??) met weeopwekkers niet goed aansloeg. heb echt heel veel van dat spul gekregen.

Hoe is het met nynke? beetje gewent aan de speistand?

Leuk om te lezen hoe het met iedereen is gegaan.....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Ik ben bevallen na 38 weken en 6 dagen.
Vanaf het moment dat ik echte weeën kreeg (dat was meteen nadat mijn vliezen braken) duurde de bevalling nog maar 1,5 uur. Als ik de voorweeën meereken heeft het een uurtje of 6 geduurd, maar die krampen waren de naam weeën niet echt waard.
Ik wilde in het ziekenhuis bevallen maar ben thuis bevallen omdat het allemaal zo snel ging.

Groetjes,

Eveline

Hoi hoi,

Ik heb wel eens gehoord dat verloskundigen reken vanaf 4 cm ontsluiting...weet niet meer waar ik dat gehoord of gelezen heb hoor....maar als ik die 4 cm  aanhoud:

40+3, thuis begonnen en in het ziekenhuis bevallen, 4 uur (maar daarvoor wel al 2 dagen weeen)

Groetjes Yvonne

Hallo..
Ik ben 1 dag voor de uitgerekende datum(27jan) bevallen(op 26 jan)  ( volgens ziekenhuis)
Ik zelf denk dat ik 15 jan uitgerekend was ook had natas helelmaal geen huidsmeer meer dus denk dat ik toch de 15 uitgerekend was...(al blijft ziekenhuis volhouden van niet )
Op de 15e kwam ik uit door menstruatie en ziekenhuis kwam op 27 uit door groei meting..
dus tja (later zij mijn huisarts toen ik begon te twijfelen ook dat ik 15 uitgerekend was..

heb 10 uur gedaan over de bevalling echt niks dus voor 1 eerste..
Ben nog altijd boos over dat ze me 5 min voordat ik mocht gaan persen nog een spuitje gekregen heb..(in been weet niet eens wat het was)
terwijl mijn man en ik afgesproken haden dat ik dat echt niet wou...
Maar ja in het raport stond dat natas ook navelstreng om zijn nek had zitten..terwijl toen we er naar vroegen het niet zo was...Mijn man had het al gezien namelijk,..
Ben in het ziekenhuis bevallen maar een 2e nooit meer in ziekenhuis

groetjes Sylvia

hoi leuke vraag!

ik ben bevallen met 37+2 weken.
ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging kreeg. en mijn dochter is dus in het ziekenhuis geboren.

vrijdag smiddags om 12:00 begonnen de weeen en zaterdag 27 januari om 16:10 is ze geboren

vrijdag kwam het op gang door middel van een vetertje tegen debaarmoedermond. en zaterdagochtend werden de vliesen doorgeprikt en kwam het infuus aan.

het was van vrijdag op zaterdag s'nacht iets afgezakt omdat het speciale vetertje er weer uit was gehaald.

liefs Wilma en Jasmijn

Terug
Bovenaan