weg!!!!!!!!!!!!

Nou dat was voor mij dan het einde....
Ik zal hier niet meer te vinden zijn want ik ben weer alleen. Na 10 jaar samen krijg ik het weekend te horen dat leon een ander heeft en dat zij zwanger is... Ik weet niet wat ik zeggen moet. Ik wens jullie heel veel succes.
Biaggi ik vondt je zover ik een beeld van je heb een onwijs toffe meid en ik moest even een traantje weg pinken maar ik zal aan je denken.
Als ik zin/tijd heb dan kom ik zo nu en dan even kijken hoe het met iedereen is!
Ik heb aankomende periode andere dingen aan mijn hoofd!

Succes en veel liefs Chris
 
jeetje zeg, wat verschrikkelijk! En wat een verschrikkelijke kl**tzak!!! Maar voor ik allemaal dingen ga zeggen die je misschien op dit moment helemaal niet wil horen ga ik je eerst heeeeeeel veel sterkte wensen!!!

Dikke knuffel en hopelijk krijg je weer snel plezier in alles om je heen maar ik kan me eigen goed voorstellen dat je nu verschrikkelijk baalt en kwaad bent!!!

Liefs Tika
 
hoi hoi,ik wil je heel veel sterkte wensen,dit moet een ontzettende schok voor je zijn,en dat na 10 jaar,hij is je liefde niet waard,ik weet natuurlijk niet hoe het zit,maar ik wil je echt veel sterkte wensen met je verdriet ik vindt het verschrikkelijk voor je,ik ben met me vriend al 12 jaar samen,en moet r niet aandenken dat hij zoiets zou doen meid kop op uiteidelijk komt het allemaal goed gr manuela
 
Lieve Chris,
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik voel me een beetje klote, ik weet nog dat ik je had gezegd dat je zo'n leuke vent had. Hoe kan dit, waarom wat een EIKEL!!! Sorry hoor maar ik kan hier echt niet met m'n verstand bij. Ik hoop echt dat het je goed mag gaan en dat je het geluk weer mag vinden.

Heel veel sterkte!!!!

Dikke knuffel,
Ank
 
Terug
Bovenaan