weg!!!!!!!!!!!!

Lieve Chris,

Ik weet niet wat ik lees/zie. Wat ontzettend verschrikkelijk voor je !!!!! En dat zij dan zwanger is !!!! Meid, wat krijg jij een trap op je ziel !!!!!! Ik leef ontzettend met je mee in deze voor jou zo moeilijke tijd en ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van zulk kl*te nieuws. Ik hoop dat ik af en toe nog eens wat van je kan lezen maar zal het zeker begrijpen als je hier voorlopig niet komt !!!!!!!!!!!! Ik vond jou ook een onwijs toffe meid voor zover ik een beeld van jou heb gekregen.

Heel veel liefs en sterkte van Biaggi

P.S. Ik ben in gedachten bij je.
 
Lieve Chris,

Jeetje, wat een enorme *** is die Leon. Ik hoop voor je dat je dit kunt verwerken. Maar houd in gedachten dat je zo'n vent beter kwijt dan rijk kan zijn! Sterkte!

Gea
 
Tjee wat een bericht, ik heb er helemaal kippevel van. In gedachten ben ik bij je en wens je heel veel sterkte toe. En kop op meid!!!!!
We denken allemaal aan je.

Heel veel liefs Sabrina
 
Hoi Chris,

wat een drama, zeg! Weet ook niet wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte, je zult het nodig hebben.
Ik weet wat het is om bedrogen te worden, maar als zij ook nog zwanger is, moet dit ondragelijk zijn. Wat een k**zak, zeg.
Denk aan je en veel sterkte!
 
Hoi Chris,

Wat verschrikkelijk dat je dit moet meemaken nu je net met zo'n stap bezig was samen en dan zij ook nog zwanger....ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, je hebt er op dit moment toch allemaal niet veel aan. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Ik wens je toe dat je ooit (hopelijk heel snel) weer heel gelukkig mag worden! Liefs, Anke
 
Hoi Chris

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ga niet in de put zitten want dit moet wel ergens goed voor zijn en als je daarnaar op zoek gaat,kon je nog wel eens veel gelukkiger worden dan je nu denkt.
je moet maar zo denken 'stiekume dingen gedijen niet'

veel liefs, Jeanette
 
Terug
Bovenaan