Weinig contact.

Hallo Miranda!

Ik herken mijzelf helemaal in je verhaal? waar kom je precies vandaan? ik kom uit Kerdriel (dus bijna Brabant)...wie weet klikt het, ik ben 27 jaar en heb een zoontje van 11 maanden en ben ook getrouwd...

misschien tot snel!

groetjes
mirella
 
hoi Miranda,

Ik ben een mama van 22 jaar. Mijn zoontje is nu ook 18 maanden. Ik heb opzich nog veel contact met vriendinnen en ik werk ook nog 16uur in een parfumerie. Maar ik ken verder weining mensen met een kindje van dezelfde leeftijd. Het lijkt me juist leuk om het daar eens wat meer over te hebben en wat te ondernemen met de kleine. Hij vind andere kindjes nu ook steeds interessanter en dat is dus ook leuk voor hem. Ik kom uit Tilburg.

Groetjes Marjolijn
 
hoi!



mijn emailadres is zo lang dat ik hem niet kan plaatsen dus probeer ik
t even met spaties er tussen...dus wel aan elkaar schrijven...



mirellaveldhuis - vangroeningen@hetnet.nl



groetjes

mirella

 
leuk! mail me maar djsvanrijckevorsel@hotmail.com.

woon in etten-leur. En jij? Misschien kunnen we een keer samen iets leuks gaan doen , met of zonder kids. Mijn dochtertje is bijna 4maanden.

groetjes Denise
 
quote: mirellaveldhuis reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2006 07:59:06'));

hoi!

mijn emailadres is zo lang dat ik hem niet kan plaatsen dus probeer ik t even met spaties er tussen...dus wel aan elkaar schrijven...

mirellaveldhuis - vangroeningen@hetnet.nl

groetjes
mirella
Hoi Mirella,

Ik heb je al een aantal keer geprobeerd te mailen maar ik krijg de mailtjes telkens terug.
Ik heb het idd ook zonder spaties geprobeerd maar te vergeefs.
Het lijkt mij erg leuk om je te   leren kennen en ik vindt het jammer dat ik je niet kan mailen.
Misschien kan je mij even mailen?
ik hoor graag van je.

Groetjes Miranda



 
Hoi Rita,

Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn wereldje is ook erg klein geworden. Voorheen werkte ik 40 uur in de week en voetbalde op zondagochtend. Door mijn werk en sport had ik veel contacten. Nu werk ik nog 16 uur in de week en het voetbal heb ik opgezegd. Mijn man voetbald ook en samen voetballen gaat niet (of ik moet hem naar een oppas brengen en daar heb ik geen zin in). Als het mooi weer is wil ik nog wel eens gaan kijken bij mijn man en kom zodoende toch nog wat mensen tegen. Ik kijk enorm uit naar de lente en de zomer, als het mooi weer wordt kun je wat vaker naar buiten en dan is m'n knulletje weer wat ouder en kun je gaan fietsen naar speeltuinen of dierenparkjes.

Ik ben 26 jaar en ook woonachtig in Noord-Brabant, in Veghel.  Quenten is van september 2005, nu dus 5 ½ maand.

Als je wilt kun je ook reageren op mijn e-mail adres:
roel.monique@wanadoo.nl

Groetjes Monique en Quenten
 
Terug
Bovenaan