quote: silzel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2006 22:25:51&apos
);
Hoi Miranda,
Ook ik kan me erg alleen voelen overdag. Al mijn vrienden en vriendinnen werken gewoonhebben nog geen kids, en ik woon nog niet zolang in dit dorp. Mijn man heeft de auto mee, en ik kom dus ook niet zo makkelijk meer overal.
Ik vind het lastig nieuwe contacten te leggen. Ben speciaal daarom maar naar zw.s.yoga gegaan, maar daar geen aansluiting gevonden bij moeders uit de buurt.
Ik werk ook niet meer sinds de geboorte van Jesse (nov. 04) en 5 weken geleden is David geboren, en hebben we twee knullen. Geweldig!
Maar waar je met 1 kind nog makkelijk het openbaar vervoer neemt of de fiets, is dat met twee, die zo dicht op elkaar zitten, wel een stuk lastiger, en ik merk dat ik aardig geisoleerd aan het raken ben.
Ik begrijp ook wat het is om een man te hebben die veel weg is; de mijne is tot de geboorte van de tweede zeevarende geweest, steeds 6 weken weg. Als je daar over wilt kletsen, of af en toe even wilt mopperen of zeuren dan mag dat hoor! IK begrijp het helemaal!
Om een lang verhaal kort te maken: Het lijkt me leuk om met je in contact te komen, maar ik woon in gelderland. Maar mail-contact is ook leuk!!
We kunnen dan misschien niet veel samen ondernemen, maar wel lekker kletsen.
Groetjes,
Sileke