Weinig motivatie meer om af te vallen...

Ja, normaal staat er een jaar voor, maar helaas heeft m'n mannetje wat in z'n dossier staan waardoor hij wel doorverwezen wordt.  Mijn mannetje heeft een zware liesbreuk gehad en een niet ingedaalde bal, vandaar dat de huisarts hem heeft door verwezen.

Mijn mannetje heeft ook altijd gedacht dat hij onvruchtbaar zaad heeft en dat speelt dan toch wel mee. Hij heeft een paar jaar geleden (voor mijn tijd) ooit een test gedaan, maar hij was toen te laat met inleveren, hij vond dat toen zo'n blunder en is nooit weer heen geweest.

Nu wij bezig zijn, is hij er weer meer mee bezig. Ik hoop zo dat alles gewoon in orde is.

Liefs Lientje

Hoi 10e

Ik ben het helemaal met je eens dat je jezelf af en toe moet verwennen, als je lekker in je velletje zit dan zou dat alleen maar een positief effect moeten hebben op het hele zwanger-worden-gebeuren denk ik. Ik ben niet zo'n keukenprinses, maar om mezelf te verwennen shop ik regelmatig, heel erg maar dat word ik nou echt blij van hihihi!

Dat idee van die fruitdag is wel een goeie, dat kan ik ook wel eens proberen. Ik denk dat ik nu maar gewoon alles met mate doe, drink ook geen alcohol meer, en daarom ga ik nu niet zoveel meer op stap, omdat onze vrienden dan waarschijnlijk argwaan krijgen (en we willen  het echt geheim houden tot het gelukt is)

Liefs Muizeke

Hallo,

Ik ben dus wel aan het lijnen en inmiddels al een paar kilo kwijt. Ik weet dat het niet goed is als je zwanger wilt worden. Maarja hoe lang duurt het nog voordat ik zwanger ben ???? Je moet ook een beetje afstand kunnen nemen( haha net of dat makkelijk is) Maar goed ik ben dus wel wat kilo`s te zwaar en dat bevorderd een zwangerschap ook niet. Maar als ik wel merk dat ik zwanger ben stop ik gelijk met lijnen. Maar met dit dieet eet ik heel gezond dus dat kan niet veel kwaad denk ik.

Liefs Iris

Hoi Lientje,

ik was bezig een reactie te plaatsen en ik zie nu dat je al gereageert hebt. Das zeker spannend nu dan voor jou en je mannetje. Kan me voorstellen dat je hoopt dat alles goed is, wel beter dat ze je dan niet eerst een jaar laten proberen maar dat je nu al een test mag laten doen.

Ik duim voor jullie dat alles in orde is en dat er heel snel een van zn zaadjes het doel bereikt!
Liefs Muizeke

Goh, Lientje, ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed zit. Erg spannend allemaal.
Vervelend die onzekerheid. Het wachten op de uitslag vindt ik ook altijd zo naar. Je hebt zelf alles gedaan en "ingeleverd" wat ze willen hebben, en dan is het maar afwachten.

Liefs Noelie

Hey meiden,

ik ben ook wat kilotjes te zwaar en ik wist ook niet wat ik moest doen.
Te zwaar tijdens de zwangerschap is niet goed en lijnen ook niet.
Ik ben nu gewoon echt lekker gezond gaan eten veel groente en fruit maar niet aan het lijnen ik denk dat vitaminen en alle voedingstoffen nu erg belangrijk zijn. Je weet toch nooit wanneer er iets in je buik gaat groeien. Met multivitaminen voor zwangere vrouwen denk ik dat ik toch echt gezond bezig ben.

Veel groetjes

Terug
Bovenaan