weinig vertrouwen

A

Anoniem

Guest
ha meiden

ik heb er soms weinig vertrouwen meer in of ik ooit wel zwanger zou kunnen worden

ik weet dat het beter is om als je in ronde 15 zit naar de ha te gaan maar ik vind het super eng om daar heen te gaan stel je voor dat je te horen krijgt dat het niet goed is en dat je naar het zh moet

ok daar kunnen ze je wel verder helpen

nu heb ik vanmorgen veel op internet gelezen over vruchtbaarheid enzo maar weet niet of het allemaal wel waar is heb veel op geschreven

zou je daar  de ha over kunnen bellen om te vragen of die dingen kloppen die vertelt worden

wie kan en wil me helpen

dikke knuf marianne.

hoi marianne,

hoe zit je met je cyclus?
je kan al wel bijvoorbeeld bij de ha het zaad laten onderzoeken,als je het voor de rest nog even eng is,snap wel dat je aar tegen opziet hoor.
zag dat je nod ook 3 oktober is,bij mij ook namelijk,zit in ronde 9
hoop dat het voor ons nou ook zo mag zijn

xxx

Hoi Marianne.

Snap je gevoel helemaal.

Heb er zelf ook niet altijd meer vertrouwen in. We zitten nu in ronde 11. Wij hebben wel besloten om naar de ha te gaan volgende maand. Vond het eerst ook eng en een spannend idee. Bovendien wie weet wat je daar te horen krijgt dat speelde steeds maar door mijn hoofd. Maar goed. We gaan er samen voor hebben we besloten.

Ik denk maar zo dat het voor onze eigen best wil is. Stel je voor dat het in het allerergste geval nooit zal lukken. Ik ga vaak uit van het ergste (stom he?). Dat is erg K.. maar dan is dat toch zo. We zullen hier heel erg verdrietig om zijn maar kunnen dan samen verder en het proberen een plaats te geven in ons leven. Alles beter dan iedere maand een teleurstelling, want hoelang gaat dat nog door? Misschien nog wel jaren!

Nu lijkt het net of ik heel negatief ben maar dat is niet zo hoor. Ik heb het gevoel dat het voor ons ook ooit nog wel eens zal komen...misschien met een beetje hulp maar goed dat is dan toch geweldig dat dat kan!

Bovendien misschien is alles wel oke. Dan weet je dat in ieder geval en kun je nog kijken of het spontaan gaat lukken.

Ik vind het een geruststellend idee dat we straks verder gaan met onze wens! Wil nu eindelijk wel eens weten waarom het maar niet wil lukken! Ook al kan dat confronterend zijn.

Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.
Ik wens je heel veel succes verder.

x-vlinder

Hoi
ik weet ongeveer hoe je je voelt. Wij zijn al bezig vanaf januari '07. Ik lees ook vanalles op internet, maar als je alles moet geloven mag je bijna niks meer eten of drinken. En ook dat sommige pillen helpen. Dan heb je een hele kast vol staan volgens mij!

Ik weet sinds een paar dagen dat mn collega zwanger is. Ze rookte(ook haar vriend), slikte geen foliumzuur!! Maar ze gingen niet bewust voor een kindje. Waarom zij wel en ik niet.

Als het bij ons nog niet gelukt is in januari, dan gaan we naar de HA. Ik wil gewoon weten wat er mis kan zijn. Daar is een HA toch voor? Die stelt je wel op je gemak dat je echt niet de enige bent. En dan is het misschien een hele opluchting dat je bent geweest?

succes en ik  duim  voor je hoor  3 okt.

he meis, kweet hoe je je voelt, maar alles komt goed, een vriendin van mij is 2 en half jaar bezig geweest, en ze kreeg medicijnen, maar na een tijdje d8 ze nou veel ste lage dosering, dus ze is gaan googlen en daar vond ze dat ze het minimale dosering kreeg en er stond ook de maximum dosering,

dus ze is zelf doktertje gaan spelen en de dosis verhoogt,

en nu is ze 20 weken

dus ja niet bij iedreen loopt het zo als het wezen moet,

veel s6 en sterkte meis

greetz suzette

ha mier mijn cyclus is ok
heel regelmatig om de 30 dagen
1 keer was het wat langer en dan ga je gekke dingen denken
wat was de teleurstelling daarna groot toen bleek dat we niet zwanger waren en ik dus gewoon ongi werd dacht trouwens ook op het andere forum te kijken
voor als het langer duurt maar daar zijn de meeste bezig met ivf of andere hormoon spullen dus dat was niet zo opbeurend in ieder geval bedankt voor je reactie
en hoop ook voor jou dat het goed komt duim ook voor jou x

ha vlinder

als het bij ons nu niet raak is dan denk ik dat wij ook maar eens moeten gaan
weet je wat het gekke bij mij is dat ik al vanaf het begin denk dat we nooit kids zullen kunnen krijgen
ik weet dat ik dat niet moet denken
heb het er zelfs met m'n ma over gehad die zei doe niet zo gek ik en oma hebben toch ook kinderen kunnen krijgen dan kan jij het ook
maar goed we zullen zien als ik 3 okt ongi wordt dan gaan we naar de ha
in ieder geval bedankt voor je bericht

jij ook succes m

Terug
Bovenaan