weinig vertrouwen

Hoi Marianne,
Ik snap helemaal wat je bedoelt.Ook wij zijn al bijna een jaar bezig met zwanger worden.
Ik ben in Juni al wel bij de ha geweest, omdat ik door het tempen en de uitslagen daarvan allerlei vragen had.   Mijn eisprong blijkt nl. niet iedere maand te komen, maar wel elke maand ongi, ik snapte er niks van. Blijkt dat er rond je eisprong drie hormonen afgegeven te moetn worden en bij mij dus maar een of twee.    
De ha kon me in ieder geval wel antwoord geven waar ik wel blij mee was.   Hij stelde me ook gerust, erg fijn!!
Nu zijn we afgelopen week weer  (nu samen) bij de ha geweest, omdat we het nu wel welletjes vinden, en stuurt ie ons door naar de gyn.   18 oktober gaan we er naartoe.
Aan de ene kant vind ik dit ook heel eng, we zullen maar te horen krijgen dat het gewoon niet kan...     maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren, duidelijkheid gaat komen, want zo is het iedere maand ook weer twee keer frustrerend :  Als mijn ei niet komt...en toch ook weer als ik uiteindelijk ongi wordt.
Wie weet is er wel een heel simpele oplossing voor jou en mijn probleem, en kunnen we onszelf wel voor ons hoofd stoten dat we niet eerder zijn gegaan,
Wat je ook doet,,,Succes
Hang in there!!!
Groet,   MOON

ha moon29

bedankt voor je lieve bericht gisteren hebben we er over gepraat en we gaan de knoop doorhakken en naar de ha alleen ik moet nog wel even mijn man over zetten naar mijn ha anders schijnt het niet te kunnen
maar dat maakt niet zoveel uit aangezien hij toch uit een andere gemeente komt is het zoiezo al handiger om hem bij mijn ha in te schrijven

in ieder geval nogmaals bedankt
jij ook heel veel succes
knuf m

ha meiden ik ga eens even rekenen voor de volgende periode om te kijken wanner ik dan weer vruchtbaar ben hoop dat het in een weekend valt tot straks allemaal

en SUCCES.

Hoi bezig bijtje

Ik weet hoe jij je voelt en hoe!
Wij zijn ook al 15 maanden bezig en ik wordt er echt helemaal gefrustreerd van.
Nu ben ik vorige maand naar de HA geweest en ik was er ook behoorlijk zenuwachtig voor. Want ik had het idee dat als ik daar kwam dat ik niet serieus genomen zou worden.
Dat is ook wel een beetje gebeurd want ze gaf aan dat ik eigenlijk te vroeg kwam!!
Ik dacht toch zeker dat je na een jaar mocht komen?!
Maar goed omdat ze ook wel zag dat het mij behoorlijk bezig hield wilden ze toch wel wat voor mij doen.
Mijn cyclus is 28 dagen en daar zag zij het probleem niet in.
Dus kreeg ik een potje mee en een doorverwijzing en mocht mijn vriend dus aan de bak.
Dit was wel ff schikken voor hem want dit had hij niet zien aankomen en ook omdat hij nog vol vertrouwen zit dat het best in orde komt.
Maar onder een beetje lichte dwang heb ik hem toch gevraagd om hieraan mee te werken.
Vandaag mag ik de HA bellen voor de uitslag en hoop dat er niets mis is met zijn zaad!
Nu sprak ik van het weekend een vriendin en zij vertelde dat ook zij een keurige cyclus had van 28 dagen maar de eisprong vrij laat kwam. Soms pas met 19 dagen.
Zij is doorverwezen naar de gyn en die heeft haar medicijnen voorgeschreven om de vruchtbaarheid aan haar kant te verhogen.
Details weet ik ook niet precies.
Zij moest toen een week lang om de dag naar het zh en de gyn keek dan naaar de eitjes en gaf haar de beste tijd aan om te klussen. Het was meteen raak en heeft nu een dochter van paar weken oud. Dit dus ook na 15 maanden zelf proberen
Zij gaf aan dat je soms een beetje geholpen moet worden.
Uiteraard is iedere situatie anders maar gaf mij toch hoop.
Zij gaf aan dat ik gewoon naar de gyn moest gaan al is het maar voor advies!
Die weten het toch het beste. Op internet lees je raarste dingen.
Dus mijn advies is ga naar je HA!
Want volgens mij hebben wij nu wel lang genoeg gewacht!!
Liefs

HALLO
ik ben vanaf december vorig jaar bezig . ben een paar weken geleden naar de huisarts geweest . reageerde heel koel en moest maar gaan temperaturen . ik heb een heel erg ongeregelde cyclus , dus temperaturen is niet te doen . heb soms een cyclus van 48 dagen , moet ik dan zò lang elke dag tempen ? dat is ook niks . zei hij even tussendoor dat mijn man maar zijn sperma moest laten onderzoeken . als dat goed was , dan lag het probleem bij mij ! nou dat zeg je toch ook niet of wel dan . ik heb thuis alles liggen , ook de verwijsbrief enzo . die stap is nog te groot om te nemen . we gaan het nu eerst proberen met ovulatietesten .

ha evi

ik ben al een keer ergens anders voor bij de huisarts geweest en heb het toen tussen neus en lippen door gevraagd

hij zei dat na het slikken van de pil je toch wel zou moeten verwachten binnen ongeveer 8 maanden zwanger te zijn hij adviseerde toen om nog een keer een afspraak te maken maar dan moest mijn man wel ook bij hem ingeschreven staan nou dat moet ik dus nog veranderen en als ik dan wo ongi word dan gaan we de malle molen maar in he

jij ook succes m

ha kim

best een aparte ha maar je hebt wel een verwijs brief gekregen voor de gyn zag ik of is dat ergens anders voor
als hij voor de gyn is zou ik toch maar een keer proberen de gok te wagen niet dat dat makkelijk is maar je krijgt meer zekerheid stiekem hoop ik ook doorverwezen te worden

krijg bezoek x

Terug
Bovenaan