Wel/niet geslacht weten?

Hoi Luna,

Ik zit met hetzelfde probleem.
Ben nu zwanger van mijn derde kindje en wist het bij de andere twee
niet vantevoren. De verrassing bij de geboorte was wel erg leuk.
Alleen... nu krijg ik 2 april een 20 wkn echo en ben ik razend nieuwsgierig of we weer een meisje krijgen of een jongetje.
Maar ik blijf maar twijfelen. Wel of niet!
Laat je nog even weten wat je besloten hebt?
groetejes Daan

Hoi,
We hebben ons ook kunnen inhouden bij de 20 weken echo...haha
We weten het dus ook bewust niet. We hebben al een meisje en een jongen, dus we laten ons verrassen...Net als de vorige twee keer.
Ik vind het persoonlijk ook wel een extra kracht geven tijdens de bevalling, zo van; Wat is het??
Dus we genieten van ons kleintje, en we wachten het af. Vriend denkt weer een dochter, terwijl ik denk aan een zoon, dus dat word leuk..haha.
Achja, nog dik drie maanden..
Groet R

Hoi RW
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het gaf mij ook extra kracht bij de bevallingen
en vond het ook erg leuk om toen pas te weten.
Alleen   ben ik zooo nieuwsgierig ha ha.
Vind het wel knap dat je bij je beslissing  bent gebleven  bij de echo.
Ben erg benieuwd wat ik ga doen ha ha.
groetjes Daan

Hoi,

Wij hebben net de 20-weken echo gehad en weten niet wat het wordt. We willen het ook niet weten. Bij de geboorte van onze dochter was het zo'n mooie verrassing! Dat wil ik nog een keertje meemaken.

Groetjes,
Janneke

Hoi,

Is inderdaad erg persoonlijk. Ik twijfelde ook heel erg. Maar toen zei de verloskundige: "De gezonde spanning van een bevalling is weg". Moest ik even over nadenken, maar toen had ik zoiets van: ja ze heeft gelijk. Als je het weet, dan is de voornaamste zorg en vraag: Als het maar goed is. En anders heb je nog zoiets van: Wat zal het zijn??

Maar nogmaals ieder zn eigen keuze natuurlijk.

Succes met je beslissing!

Indertijd kregen wij nog geen termijnecho bij 20 weken, maar wij hebben zelf een pretecho gedaan.

Wij wilden ook niet weten wat het werd, net als wat hier als  gezegd werd.
Het fantaseren over de namen en het geslacht.
Na de geboorte interesseerde mij het geslacht ook helemaal niet.
Ik dacht eerst ook dat het een jongen was, haar schaamlipjes waren zo opgezet, dat het net balletjes waren.
Ik dacht; die artsr heeft het niet goed joh, het is een ventje!!

Maar toch een kleine meid, die ondertussen alweer 13 maanden is.
Sannes
mv Mila 19-2-2006

hoi

ik ben nou zwanger van de eerste
maar wij willen niet weten wat get wordt
maar soms lijkt het me wel leuk om te weten
maar we doen het toch niet
want ik kan toch me mond niet houden tegen de fam

groeten petra

Hai!

Wij willen het niet weten. Ik heb al een prachtige gezonde dochter en alles is welkom! Je kunt tegenwoordig alles al weten. Je kunt met 3D echo's zien hoe het eruit ziet en in sommige gevallen weet je zelfs al wanneer je gaat bevallen.(op medische indicatie).
Het is echt zo'n verrassing bij de geboorte! Ik kan het niet omschrijven, maar het is zo leuk om dan pas te horen van : 'gefeliciteerd, u heeft een.....'! Het is mijn persoonlijke mening  hoor!
Veel succes!

liefs
Fee Julia

Terug
Bovenaan