Wel/niet geslacht weten?

bijna 38 weken zwanger van ons kindje, onze vierde.

Wij hebben lekker die gezonde spanning nog, wat zal het zijn. Wij weten het niet.Heerlijk joh die verrassing.

Ik zeg dan ook altijd heel blij we krijgen EEN BABY, onze Puk.

Miep

Hoi hoi,

Wij hebben bij de 20-weken echo en bij de 32-weken echo laten bekijken wat het wordt. Wij wilden het dus graag weten. Omdat het de eerste is, weet ik niet hoe het is als je niet weet wat het wordt, kan alleen maar zeggen dat we het erg leuk vinden te weten dat het een jongen wordt. Wij hadden een lichte voorkeur... voor een meisje, maar sinds we weten dat we een zoon krijgen, zijn we daar zo ontzettend blij mee! Geen teleurstelling gevoeld, sinds die 20-weken echo, maar veel trots! Overigens was een meisje dus net zo welkom. Of je het wel wilt weten of niet, dat bepaalt ieder voor zich. Wellicht kun je echoscopist vragen het op te schrijven en in een dichte envelop te doen? Kan je later nog beslissen wat je wel of niet wilt.

Groetjes Tamara.

Wij weten het wegens een chromosoomafwijking dus geen vrijwillige keuze. Toch hadden we het anders ook willen weten hoor. Het is gewoon leuk om dit geheimpje samen te hebben. Voordeel is enorm groot bij aankopen doen vind ik. Nadeel is dat je je snel verspreekt. Ik merk dat ik hier momenteel last van heb.

gr.Ing

Hoi,

Ik wist het bij alle drie. De eerste 2 zijn jongens (erg leuk hoor 2 boy's achter elkaar!) en nu krijgen we een meisje.

Voor mij geeft het wel een speciaal gevoel te weten of je een jongen of meisje draagt, het schept een diepere band vind ik. Ik ervaar dit wel heel sterk bij alle drie!

Succes!

Greets, Natasja
38,5 wkn.

Hoi,

Wij weten sins kort ook wat het is.
En wij krijgen ook weer een jongen.
We zijn er echt super blij mee.
En het is indd makkelijk dat we de kleertjes weer kunnen ''hergebruiken''
Natuurlijk krijgt Robin haha (zo gaat de kleine heten als ie geboren is) ook nieuwe kleertjes.
Maar verder als een praktische reden zou ik het ook niet weten ( hier deden wij het namelijk ook wel voor.
En we waren allebij gewoon heel erg nieuwschierig.

Groetjes,

Senjo

23 wkn + 4 dgn

Terug
Bovenaan