Wel/niet zwanger?

Anne Florine

New member
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Anne Florine en ben 36 jaar. Mijn man en ik hebben een zoontje van ruim 2 (in juli wordt hij 3) en we willen graag een tweede kindje.

Ik was 26 april ongesteld en daarna heb ik de pil niet meer geslikt. Afgelopen vrijdag was m'n eisprong. En nu denk ik dat ik zwanger ben, maar ben ook erg bang dat het niet zo is. Ik heb gelezen dat het zou kunnen dat ik al wat voel. Ik ben emotioneel, moet vaak plassen en heb een soort van pijn in m'n onderbuik (alsof ik ongesteld moet worden). Ik heb zwangerschapstesten gekocht waarmee ik 4 dagen voor ik ongesteld moet worden, kan testen maar weet niet of 't slim is. Maar ben zooooo benieuwd!!! Bij mijn eerste zwangerschap was het dus meteen raak en nu ga ik daar stiekem ook vanuit. Weet dat het niet slim is.... Ben er ook zoveel meer mee bezig nu dan 3 jaar geleden... Nog even geduld.

Groetjes!
 
Testen zou ik zeggen, zodra het kan! ik heb mezelf ook niet zitten kwellen elke keer haha.

als ie negatief was deed ik hem een paar dagen later weer. en dag na nod had ik een positieve test bij mijn huidige zwangerschap!

Laat je het weten als je getest hebt?
 
Hoi Anne!

Spannende tijden!

Mij zou alleen niet de early gebruiken ik heb dit zelf ook gedaan en die gaf aan niet zwanger terwijl ik het wel was...

ik zou um pas 2 dagen voor je verwachte menstruatie gebruiken ipv 4

good luck
 
Ok, bedankt voor de tip Nikki Nikki. Moet ik wel nog langer wachten haha. Ben nu ook snotverkouden en grieperig en dan denk ik: als dat maar geen gevolgen heeft op de innesteling (wat volgens mij vanaf vandaag gaat gebeuren). Ik doe dan 24 mei een test.... Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor jullie reactie!
 
Beste Anne Florine,

Wat spannend!

Ik ben zelf 25 april ongesteld geworden dus we lopen aardig gelijk op ;-) ik zou aankomende zondag of maandag ongesteld moeten worden. Maar wij hebben besloten als de menstruatie niet door breekt, 25 mei te gaan testen. Echt super spannend! Leuk om te lezen dat er meerdere vrouwen zitten te wachten. Want het wachten vind ik het aller moeilijkst! Ben benieuwd naar je uitslag, good luck!
 
Hoi Melanie,

Wat leuk dat we nu op 't zelfde punt zitten! Ben je al ongesteld geworden? Ik zit nu te twijfelen of ik ga testen. Ik moet vrijdag ongesteld worden en heb testen die 4 dagen van te voren kunnen. Maar vind het ook zo spannend dat ik eigenlijk niet durf... Voel jij je anders? Ik wel iets. Meer krampen in m'n buik alsof ik ongesteld moet worden. Best wel emotioneel, soms een kleine vlaag van misselijkheid en een paar dingen die ik niet meer lekker vind. Maar ben zo bang dat ik het mezelf wijsmaak....

Groetjes en succes!!!
 
Hoi Anne Florine en andere dames,

Wat leuk om te lezen dat we gelijk op het zelfde punt zitten en er vrouwen zijn die met ons mee leven, het is allemaal zo spannend dus heel fijn om soms even wat te delen. Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden en die is tot nu toe nog uitgebleven. Ook nog geen signalen zoals voorgaande maanden (donkere afscheiding) dat het eraan komt. Gistermiddag wel een test gehaald maar we vinden het zo spannend dat we eigenlijk een beetje bang zijn om te testen. Ik voel me wel iets anders dan voorgaande maanden voor mijn menstruatie. In de ochtend vlagen van misselijkheid, geen zin/trek in de dingen die ik normaal dagelijks eet, een beetje emotioneel (maar dat kan ook de spanning zijn) en weinig last van pukkels/ontstekingen in mijn gezicht die ik normaal voor mijn menstruatie wel heb. En O ja, iets gevoeligere borsten maar die heb ik sinds ik gestopt ben met de anti-conceptie ook al iedere keer voor ik ongesteld moet worden, vorige maand zelfs zo erg dat ik twee waken een sport bh moest dragen, zelfs snachts. Allemaal goeie signalen maar ben zo bang dat ik mezelf dit allemaal wijsmaak en ik me er zo op verheug dat mijn ongesteldheid uit blijft.

Ik wil graag vanavond testen zodat we weten waar we aan toe zijn maar mijn man wil nog heel even wachten...

Anne Florine, jij al wat meer nieuws? of signalen? Jij ook heel veel succes en laten we duimen op twee mooie resultaten.

En dames die ons volgens, dank jullie wel!

Groetjes Melanie
 
Terug
Bovenaan