Wel/niet zwanger?

Hallo dames!

Melanie, ik heb hetzelfde, ik wil het heel graag weten maar ben ook bang dat ik niet zwanger ben...

Maar goed, je bent wel dus al overtijd. Waarom nog wachten met een test? Heb je een regelmatige cyclus?

Vanmorgen was ik echt wel misselijk. Met moeite m'n ontbijt op en op m'n werk telkens van die vlagen van misselijkheid. En best wel emotioneel. Nu ben ik dat van mezelf al haha. Ik hoorde vanmorgen op de radio over de aanslag en zat te huilen in de auto... Nou ik ben meelevend maar ik keek hier toch wel van op.

Andere dames, bedankt voor jullie meeleven.

Melanie, succes!!! Ik denk aan je!
 
Hmmm... Ik heb gisteren een test gedaan en was negatief... Weet niet zo goed wat ik nou voelde.... Scheelt dat ik nog een paar dagen heb om ongesteld te worden. Nu ga ik pas echt vrijdag of zaterdag  testen als ik niet ongesteld word.... Vind het wel raar in die zin, dat je lichaam je toch zo voor de gek kan houden.... Maar goed. Vrijdag nog even afwachten!
 
Goedemorgen...

ik hield het wachten niet meer vol tot en met vandaag dus hebben we dinsdag na twee dagen over tijd te zijn getest. En het resultaat was helaas negatief. Dus dat is super balen! De volgende ochtend toen ik wakker werd kreeg ik ook meteen gekleurde afscheiding. Menstruatie is nog niet doorgezet maar zal niet lang meer duren. Baal er zo erg van dat mijn lichaam me zo voor de gek kan houden. En door de spanning en het enthousiame mijn menstruatie dus ook uitblijft. We waren best wel verdrietig. Besloten aankomende ronde met ovulatie testen aan de gang te gaan. Hoe is het met jou Anne Florine?

hoop nog steeds op een mooi resultaat voor jou!
 
Ooooh wat erg Melanie!!! Ik zou inderdaad ook met ovulatie testen aan de slag gaan. Snap dat jullie verdrietig zijn, juist omdat die signalen er wel waren hè. Ik heb dat ook hoor. Ik reken nu gewoon nergens op en test morgenavond of zaterdagochtend als ik niet ongesteld ben geworden.

Blijf positief en op naar de volgende ronde, zullen we maar zeggen!

Ik laat het je weten, zodra er iets gebeurt.

Liefs, Anne Florine
 
Nou ben nog niet ongesteld en gisteren nog een keer getest maar was negatief.... Ik heb gelezen dat je het beste bij een week overtijd kan testen... Dus nog even wachten... Toen ik zwanger was van m'n zoontje heb ik ook pas na een week overtijd getest, maar dat was omdat ik er geen erg in had dat ik ongesteld moest worden. Klinkt heel stom maar was er toen minder mee bezig. Dus erg spannend. Voel nu minder kwaaltjes dan afgelopen week. Heel klein beetje misselijk gisterenochtend maar vandaag weer helemaal niet. Ook geen gevoelige borsten ofzo. Vind het echt apart. Loop ook met tampons op zak, zeg maar, want ben bang dat het dan ineens toch doorbreekt.

Jij inmiddels echt ongesteld geworden?

Groetjes, Anne Florine
 
Hallo allemaal,

Ik wacht met dezelfde spanning af maar bij mij alles bijna 1 week later dan bij jullie. Ook ik ben ontzettend verkouden geweest de afgelopen week. Hopelijk heeft dit inderdaad geen gevolgen voor de innesteling enzv. Ook krijg ik woensdag te horen van gynaecoloog of ik het medische traject in mag. Dubbel spannend deze week.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan