Wel/niet zwanger?

Hoi Anne Florine,

Wat spannend zeg! wachten duurt zo lang en hopelijk wordt het beloond. Hopelijk test je over een paar dagen wel positief. Ik ben inmiddels wel ongesteld geworden maar het is niet zo veel als gewoonlijk (vies detail) nooit een volle tampon als ik deze verschoon. Wel ontzettend veel last van menstruatie pijn in mijn onderbuik en rug. Maar merk dat mijn lichaam sinds ik gestopt ben met de anti-conceptie zo anders reageert op alles, dus daar zal een minder hevige menstruatie maar meer pijn wel bij horen. Afgelopen dagen enorm emotioneel geweest, dus hoop dat ik deze ronde snel achter me kan laten en weer kan focussen op de volgende ronde. Dus zo even op de fiets naar de etos voor een ovulatietest. heb jij die wel eens gebruikt?

Hoi Marijke,

Wat leuk dat je reageert op ons forum. In welke ronde zit jij? en inderdaad ontzettend spannend dat je zit te wachten op je menstruatie en uitslag van de gynaecoloog.

Ik ga voor jullie beide duimen!

Lieve groetjes Melanie
 
Hallo Melanie als gynaecoloog goedkeurt woensdag en ik nu niet spontaan zwanger ben na ruim drie jaar proberen met ZI. (Ben sinds 5 jaar alleenstaande moeder) Word het de eerste ronde nu met ziekenhuis. Ik heb al twee kinderen meid 9jaar en zoon 6 jaar. Mijn ovulatie is altijd zeer onregelmatig waardoor ZI. een stuk moeilijker is. Afgelopen periode was de ovulatie zeer duidelijk, duidelijker dan afgelopen jaren. Dus ik hoop deze week dat het ziekenhuis eigenlijk niet nodig is.

Groet Marijke
 
Hoi iedereen,



Ik ben hier net nieuw en ik weet nog niet zo goed hoe ik een onderwerp moet openen. Dus wil ik graag mijn vraag hier stellen (Sorry Anne)



Ik was in april 1 week over tijd maar daarna toch lichtjes ongesteld geworden  (zo 3 dagen).. nu moest ik 5 mei ongesteld worden maar tot nu toe ben ik dat nog niet! Ik heb 3 testen gedaan.. eentje 1 week na mijn dag dat ik ongesteld moest worden maar dat was negatief.. afgelopen week heb ik er 2 gedaan maar de eerste gaf een super licht plusje en de 2e was ook een licht plusje?

Mijn vriendinnen zeggen dat ik zwanger ben maar ik ben zo onzeker omdat ik het zo graag wil...



Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatse  helaas
 
Hoi Ano2017,

Volgens mij is een streepje ( of plusje) ,hoe licht het ook is , zwanger.  Test reageert nl alleen op het zwangerschapshormoon Hcg.

Missch een tip om zeker te weten; van Clearblue heb je testen waarbij het woord zwanger of niet zwanger verschijnt ipv kruisje/streepje. ..

Spannend hoor! Heel veel succes met testen

Groetjes

 
Hoi Ano2017,
<p style="text-align: left;">Volgens mij is een streepje ( of plusje) ,hoe licht het ook is , zwanger.  Test reageert nl alleen op het zwangerschapshormoon Hcg.</p>
Missch een tip om zeker te weten; van Clearblue heb je testen waarbij het woord zwanger of niet zwanger verschijnt ipv kruisje/streepje. ..

Spannend hoor! Heel veel succes met testen

Groetjes

 
Hoi Marijke,

Wat ontzettend spannend allemaal! Ik hoop dat het ziekenhuis ook niet nodig is en je positief test. Succes!

Ano2017, ik heb vorige week dinsdag negatief getest en die was echt negatief. Geen streepje te verkennen. Dus denk dat het goed nieuws is voor jou! maar zou als ik jou was net zoals de tip van Loola een clearblue test doen die inderdaad aangeeft Zwanger of niet Zwanger. En nu weer een paar dagen verder dus wie weet een duidelijker resultaat.

Succes!
 
Nou ben gisteren ongesteld geworden! Had het echt niet meer verwacht. Was een grote teleurstelling. Oh en ik ben (zonder pil) altijd zo heftig ongesteld dus ik voel me dubbel rot!

 
Hoi Ano2017,

Dat geeft niet hoor. Het gaat over 't zelfde onderwerp. Ik denk ook dat je zwanger bent hoor. Een licht streepje is ook een streepje, zeg maar. Maar inderdaad een digitale test kopen. Succes! Laat je het weten als je getest hebt?

 
Terug
Bovenaan