wel of geen kijkoperatie?

Hoi Lilo,

Ja fijn he.De zorgen waren even voorbij,maar vandaag pffff zenuwen gieren door mijn lijf.
Net weer gezien dat oud klasgenootje op hyves ook zwanger is.Heb het er dan wel weer even moeilijk mee. Weet dat zij met ivf bezig was,maar wordt er zo wel weer meegeconfronteerd en vind dat wel moeilijk hoor.

Ik ben vandaag vrij samen met manlief.Dus ga maar even erop uit met de hond even naar het strand lekker uitwaaien.
ALs ik wat weet en ik voel mij morgen avond goed dan laat ik wel even weten hoe het was.Anders hoor je het wat later,want weet natuurlijk niet hoe ik mij voel.
Laten we maar duimen op de goede afloop.

x susie

Ha Susie, fijn dat je vandaag vrij bent samen, dan wordt je in elk geval gesteund in al je zenuwen. Ik vind het helemaal niet gek hoor, van dat meisje op hyves. Ik zou vanmorgen even met een vriendin naar de markt, maar toen hoorde ik dat er nog iemand meeging, en mijn vriendin en zij zijn allebei zwanger van de tweede. Toen heb ik afgebeld met een stomme smoes, dat ik niet lekker had geslapen vannacht, want ik voelde me even niet opgewassen tegen twee dikke buiken. Erg he? Voelde me daarna wel stom, maar ik kon het even niet.
Waai jij maar lekker uit met de hond (ik heb een kat en die wil niet uit, anders had ik daar ook wel even zin in gehad;)) en je lief, en morgen rond deze tijd is het alweer voorbij, dus nog heel even maar wachten. Veel sterkte vandaag nog hoor en morgen ook, ik denk aan je! En haast je niet om je op het forum te melden, pas weer als je je er echt toe in staat voelt, je moet vast wel even rustig bijkomen van alles, dus neem daar maar de tijd voor. tot gauw, liefs en x

Li

Hoi lilo,

Ben ik weer.Moet zeggen dat ik het wel fijn vind om te kletsen hier met jou op het forum.
Even lekker alles van je afschrijven.

Ik herken dat helemaal met die vriendin.Heb ook een goede vriendin gehad die zwanger raakte.Had er veel moeite mee om haar te zien.Zij begreep dat niet.
Neem de tijd voor jezelf hoor raad ik aan.Als die vriendinnen het niet begrijpen zijn het geen echte vriendinnen.Zijn ze wel op de hoogte van je situatie?
Kom net heerlijk terug van het bos met de hond. Strand ging toch niet door hahaha.Was zo druk met schoonmaak thuis dat beetje te laat werd.Ja doe alles nu om afleiding te vinden dus heel het huis geboent hahaha.
Nou je hoort wel van mij.Dankjewel voor luisterend oor.

x susie

Hallo lilo,

Nou daar ben ik dan.
Vanochtend om 11.30geopereerd was onwijs zenuwachtig voorafgaand aan operatie.
Zo gek die narcose was echt zo snel weg.
Operatie is mij meegevallen moet ik zeggen. Na operatie kwam gyn zijn bevindingen vertellen.Is toch een lichte vorm van endometriose gevonden.Dit is gelijk weggehaald.Verder was alles goed.
Gyn zei dat dit waarschijnlijk oorzaak is geweest.Heb nu weer 2x zoveel kans.Als ik eerder was gestart met IUI voor kijkoperatie zei hij dat ik nooit zwanger had kunnen raken.
Ben op zich nu wel opgelucht.Al moet ik het nu eerst nog meemaken dat zwanger worden.Dan pas ben ik helemaal opgelucht.
Heb nu veel last van mijn keel (van tube) en van mijn schouders (door het spuiten van koolzuur wordt er druk op je schouders gelegd) van ondere heb ik nog niet zoveel last,maar komt ook omdat ik nog aardig goed verdoofd ben.
Ga nu lekker mijn bedje in en laat mij verwennen door mijn mannetje.
Volgende maand gaan we er goed tegenaan.Hopelijk met resultaat.

(heb hetzelfde berichtje ook getypt bij andere topic (onverklaarbaar onvruchtbaar)
heb geen fut nu om 2x te typen hahaha.

x susie

Lieve Susie!

Wauw, wat goed dat je nu alweer te spreken bent. Heb vandaag aan je gedacht hoor. Ik kan me voorstellen dat je nu ook helemaal moe bent en heel lekker slaapt vannacht, hoop ik. Wat fijn dat ze het meteen weg hebben kunnen halen zeg, en misschien ook wel fijn dat er dus wel iets kleins was? Nu het weg is hebben jullie alle kans weer! Oh, susie, je zal wel opgelucht zijn, maar misschien ook gek genoeg wel een beetje verdrietig, wat een gedoe allemaal, he? Maar dit is achter de rug meissie, dus nu op naar een dikke buik! Rust inderdaad maar heel lekker uit en ik hoop dat je weinig pijn hebt later als de pijnstiller uitgewerkt is, maar heb je ook nog iets van pijnstilling van het ziekenhuis gekregen? Veel sterkte met herstel en gaan jullie samen maar genieten van het nieuws dat jullie nu weer 2x meer kans hebben!

heel veel liefs,

x Li

Hoi lilo,

Eerste nacht weer achter de rug.Best matig geslapen door alle spanning.Pijnstillers hebben wel goed gewerkt.Vandaag heb ik meer last van pijn in mijn buik,maar ach gaat wel weer over.
Heb vandaag ook beetje teveel gedaan.Toch even de deur uitgeweest voor een wandelingetje,omdat ik gek werd van het binnen zitten.Is niks voor mij hahaha,maar dan merk je toch nog dat je herstellende bent.Hoe bedoel je eigewijs he hahaha.
Heb wel pijnstillers meegekregen hoor die ik nog wel netjes slik hahaha.
Nu lekker rustig aan doen en komende 3mdn maar flink oefenen.Hoop echt dat het lukt.
Over 3mnd gaan we dan als het goed is starten met IUI.

Lukt het voor jou een beetje om rust te nemen na jullie besluit?
Lief dat je aan mij hebt gedacht gisteren hoor.

x susie

Ha Susie,

Stilzitten thuis is ook niets voor mij! Volgens mij een goed teken dat je je zo voelt!
Ik hoop zo dat het jullie nu gewoon gaat lukken, nog voordat er een iui poging ondernomen is, wat zou dat heerlijk zijn he?
Ik vind het best moeilijk nog hoor, dat loslaten wat ik me voorgenomen heb...
Maar ik probeer geen dagen meer te tellen en niet de hele tijd te denken aan mijn buik en wat ik allemaal voel. Vreselijk eigenlijk. Toch wil ik het de komende maanden even doorzetten. Wij waren al best vroeg gestart met het hele circus, omdat mijn vriend dacht dat hij misschien niet zo vruchtbaar was, ivm een ontsteking aan zijn bal. Dus met tien maanden proberen zaten we al in het ziekenhuis. Vanaf toen is het natuurlijk gaan rollen met alle onderzoeken e.d. en dus kwam er ook aardig wat druk op te staan allemaal. Nu weten we dat er met hem niks mis is en met mij (tot nu toe) ook niks en vind ik het tijd worden om weer wat meer vertrouwen in onszelf te krijgen.
Maar als ik jouw verhaal lees, voel ik natuurlijk wel een heel klein beetje twijfel, want zoiets zou er met mij natuurlijk ook aan de hand kunnen zijn. Ik probeer het van me af te zetten, want ik wil echt even lucht. Maar dit verhaal ken je al, sorry.
Ik hoop dat jij je nu ook echt wat zorgelozer voelt hoor, en dat je er de komende maanden van kunt genieten dat je nu gewoon helemaal gezond verklaard bent, het is je ontzettend gegund, en natuurlijk met een geweldig resultaat.
We slepen elkaar er hier ook wel een beetje doorheen, al is het maar digitaal.
Fijne avond nog meid, doe rustig aan (krijg je vast heeeeeeel vaak te horen nu)
In ieder geval een paar voor jou!

liefs Lilo

Hoi,

Ik herken dat wel hoor die onzekerheid.Heb mij ook gek zitten googlen op internet toen het langer ging duren.En je komt dan de vreselijkse dingen tegen.Moet mij zelf nu ook tegenhouden om nu niet te gaan zoeken naar verhalen over endometriose.

Kan mij enerzijds wel voorstellen dat je nu nadat ik de ko heb gehad weer wat twijfels voelt.Bij mij was tot gisteren ook niks gevonden alles was goed bij alle onderzoeken.
Heb ook nooit klachten gehad van de endometriose (is gelukkig ook in lichtere vorm)
Heb gelukkig wel een kennis die ernstige vorm van endometriose heeft en die nu zwanger is.Uit haar verhaal put ik nu wat hoop.( probeer je nu niet bang te maken hoor)

Al zit ik nu vandaag wel beetje in dipje,omdat ik nu vanaf volgende maand toch weer meer druk voel denk dat de teleurstelling als ik volgende maand ongesteld wordt ook erg groot is.

Maar meid probeer zoals je zegt niet teveel na te denken over het zwanger worden.Mischien is er bij jouw helemaal niks aan de hand,maar heeft het gewoon tijd nodig dat hoor je wel vaker.
Wij zijn helaas niet de geluksvogels waar het gelijk lukt.

Ook wij waren al eerder naar het zh gegaan,omdat mijn vriend vroeger geopereerd is aan een torseo testes (gedraaide teelbal) ik dacht toen ook dat het aan hem lag,maar gelukkig was dat niet het geval en is zijn zaad van topkwaliteit.
Ligt het gewoon aan mij.Had ik ook niet verwacht,maar kan het nou eenmaal ook niet veranderen.Hoop gewoon dat het ooit gaat lukken.

Spring een gat in de lucht als het zover komt.
Nu eerst maar even herstellen van deze operatie en de uitslag.
Heb net een nieuw discussie geopend en gevraagd of er mensen zijn die ondanks endometriose toch zwanger zijn geraakt.Ben namelijk wel toe aan positief nieuws.

We houden zeker contact via dit forum. Jammer dat je niet ook contact kan hebben met mensen via hyves ofzo.Heb jij hyves ik namelijk wel.

x susie

Terug
Bovenaan