Tijs krijgt 's ochtends en 's avonds nog een aangelengde fles opvolgmelk (160 water en 2.5 a 3 schepjes). Hij vindt het gewoon heel lekker. Aangezien hij heel weinig ander drinken wil drinken, krijgt hij die gewoon zolang hij het lekker vind. Hij lust ook gewone melk, maar dat wil ie alleen koud en uit een gewone beker. Dat krijgt hij tussen de middag. Het uit een gewone beker drinken gaat wel steeds beter, dus als dat goed gaat, ga ik hem 's ochtends ook een beker gewone melk geven.
Tijs is altijd al heel eigenwijs geweest met eten en drinken. Komt vanzelf goed. Met eten is het al helemaal goed en met drinken komt dat ook vanzelf.
De cb arts vindt het geen probleem omdat hij aangelengde flessen krijgt en hij ook gewone melk drinkt. Tijs krijgt de opvolgmelk van Kruidvat, die is € 5,79 voor een pak. Dus de kosten vallen erg mee. Hij doet nu een week of 3 met zo'n pak. Dus daar kan ik niet wakker van liggen.
Verder denk ik ook dat het vanuit de fabrikanten vooral commercieel is. Als je je kindje gezond en gevarieerd te eten geeft, dan kan hij/zij daar voldoende stoffen uit halen voor een goede weerstand.
Groetjes,
mv Tijs