wel of geen opvolgmelk? (discussie)

Hier gewoon halfvolle melk en vitamine d. Dat gaat prima, dus ik zie geen reden om opvolgmelk in huis te halen.
Groetjes mv Thom

ik heb nog groeimelk staan ik stuurde manlief ooit naar een
aanbieding dus we hebben nog even
maar daarna wordt het gewone melk lorenzo drinkt het al
wel eens maar dan wel warm koud lust hij het niet

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hier ook gewone halfvolle melk, dat hebben we bij Roos toen de tijd ook gedaan.
Linde vindt het heerlijk dus....
Als opvolgmelk beter zou zijn zou ze het wel krijgen maar daar geloof ik dus niet in.

groetjes Daniëlle

Ook hier gewone melk, ben het gaan proberen toen hij een maand of 9 was. De avondflessen kreeg hij nog wel opvolg. Totdat ze op het cb vroegen waarom die avondfles niet van gewone melk was. Tja waarom niet, we merkte geen verschil. Dus de opvolgmelk was op en hij drinkt gewone melk.
Hij is niet zo'n melkfan, maar dat maakt geen verschil of hij nu wel of geen opvolg krijgt.

Tijs krijgt 's ochtends en 's avonds nog een aangelengde fles opvolgmelk (160 water en 2.5 a 3 schepjes). Hij vindt het gewoon heel lekker. Aangezien hij heel weinig ander drinken wil drinken, krijgt hij die gewoon zolang hij het lekker vind. Hij lust ook gewone melk, maar dat wil ie alleen koud en uit een gewone beker. Dat krijgt hij tussen de middag. Het uit een gewone beker drinken gaat wel steeds beter, dus als dat goed gaat, ga ik hem 's ochtends ook een beker gewone melk geven.

Tijs is altijd al heel eigenwijs geweest met eten en drinken. Komt vanzelf goed. Met eten is het al helemaal goed en met drinken komt dat ook vanzelf.

De cb arts vindt het geen probleem omdat hij aangelengde flessen krijgt en hij ook gewone melk drinkt. Tijs krijgt de opvolgmelk van Kruidvat, die is € 5,79 voor een pak. Dus de kosten vallen erg mee. Hij doet nu een week of 3 met zo'n pak. Dus daar kan ik niet wakker van liggen.

Verder denk ik ook dat het vanuit de fabrikanten vooral commercieel is. Als je je kindje gezond en gevarieerd te eten geeft, dan kan hij/zij daar voldoende stoffen uit halen voor een goede weerstand.

Groetjes,
mv Tijs

hier wel opvolgmelk, van die pakken Alpro Soya Groeimelk, dit ivm koemelkallergie van yoëll en hij drinkt er goed , zow af en toe krijgt ie ook wel gewone Soya melk hoor bij Oma want die is ook een Soya drinker......dus we wisselen wel af....

Binnenkort mag Yoëll gelukkig wel over op de gewone melkproducten want zn allergie is stabiel...(gaan naar Bioresonantie-therapie en deze kunnen het meten.....) dus iedere dag krijgt ie iets anders waar koemelk in zit en dan over een maandje gaan ze kijken hoe het gaat.....en ik kan het natuurlijk ook merken he...haha...

Dus hier nog groeimelk........dit moest ik toen hij negen maand was gaan gebruiken....en tja wel iets duurder dan gewone melk maar toen mocht in nog niet op andere overstappen...( 1,49 per pak....valt mee vind ik)

Liefs Denise

Mila krijg ook nog opvolgmelk(friso 3).
ik dacht haar zo het beste te geven,en ik   geen vitamine d te gevenleek me ook wel makkelijk.
ik wil wel graag bij het brood gewone melk gaan geven,maar gisteren geprobeerd en dat dronk ze niet.gaat dat goed dan wil ik evt wel overstappen op de gwone melk.
ik denk dat ze eerst een beetje moeten wennen aan de smaak,hoe deden jullie dat? enne tot hoelang moet je bij gewone melk vitamine d blijven bij geven?
gr piewie,mv Mila

Nou ik ben de bv aan het afbouwen en ben er achter gekomen dat ze geen gewone melk lust. Dus geen nu kant en klare pakje groeimelk van friso . De andere merken en poeders die ik geprobeerd heb lust ze ook niet.

Terug
Bovenaan