Wel of geen tweede kind

hoi,

ik twijfelde ook enorm om aan een tweede te beginnen. Mijn zoontje was 2.5 toen ik het erover gehad heb met mijn vriend. Je krijgt namelijk weer behoorlijk wat vrijheid terug en dan denk je ik laat het bij 1, maar aan de andere kant vond ik 1 kind ook maar zo alleen. Ik dacht wel als ik een tweede wil moet ik het nu doen, want anders doe ik het nooit meer.
ik heb gewoon de hele week aan baby' s gedacht en ik begon zelfs weer stiekum in kinderwagens te kijken....en nu ben ik 17 weke zwanger.En het idee van mijn vrijheid weer en stukje kwijtraken heb ik helemaal niet meer. ik vind het nu helemaal leuk en geweldig. ik denk als je over alles gaat nadenken er wel nadelen aanzitten, maar je die ook altijd voor lief neemt.

groetjes
sannnie mama van wesley 3, 17 weken zwanger
 
Hoi Sannie,

Wij hebben gisteren de knoop doorgehakt (en hopen dat dit ook nu zo blijft dan......hihiihi). We gaan voor een tweede. We hadden het er nog eens over en het blijft toch elke keer op hetzelfde terugkomen. Dat een tweede het gezin echt compleet zou maken, vooral voor mijn zoontje en dat soort dingen. Ik denk dat we spijt zullen krijgen als we het niet doen. Dan maar wat drukker en moeilijker nog even een periode, dan een leven lang spijt.

We willen er maar gewoon voor gaan. Ik heb 4 mei voor het eerst een prikpil gehad en die is 26 juli uitgewerkt. Dan is het 12 weken geleden. Ik heb nu alleen gelezen dat het lang kan duren voordat je weer ongesteld en dus zwanger kan worden. Maar ik vraag me af hoe dat is als je hem nog maar  één keertje gekregen hebt. Ik hoop dus wel dat ik gauw ongesteld en zwanger ben, want dan kan het kindje nog tegen volgende zomer geboren worden en dat zou heel fijn zijn eigenlijk.
Dus ja, nu kunnen we weer bijna niet meer wachten.

Spannend, dat wel. Maar ja, alle begin is moeilijk. En we zijn nog lekker jong als onze kinderen de leeftijd hebben bereikt waarop je écht je vrijheid weer terug krijgt.
Dat is fijn om naar uit te kijken vind ik.

Groetjes Ger.
 
Terug
Bovenaan