Wel of niet baby op slaapkamer?

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik was nieuwsgierig naar of jullie je baby wel of niet op jullie eigen slaapkamer lieten slapen in een wiegje of co-sleeper? En hoe reageerde jullie partner hierop? Moesten jullie hem overtuigen of was het vanzelfsprekend? Ik heb namelijk een partner die lastig slaapt. Ja ik wil het kind bij me hebben, (al zeg ik dat nu maar denk ik later ook maar liever niet) maar wil hem ook niet uit zijn ritme ontdoen. We slapen dan al niet heel veel;-). </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie reacties!</p><p>Sandra</p>

In het begin de eerste nachten is dat wel heel prettig!
Maar ons zoontje sliep best goed, kwam voor voeding en sliep door... Maar kreunde onwijs tijdens het slapen.. Ik lag er wakker van dus hij is met 3 weken naar zijn eigen kamertje gegaan.
Wiegje hadden we voor 50 euro van marktplaats, wel schone lakentjes. Dus dat was prima?? Maar je kan ook het ledikant op je eigen kamer zetten

Onze 1e dochter heeft 3 maanden in de wieg op onze kamer geslapen. Daarna naar eigen kamer omdat we wakker werden van elkaar. 
Nu mn 2e dochter in een co sleeper bij ons. Nu draag ik oordoppen dus slaap ik beter en word nog steeds wakker als ze honger heeft. Ik vind het echt ideaal met borstvoeding geven. 
Mijn man wilde ook graag dat ze de eerste maanden bij ons zouden slapen, maar hij laat aan mij over hoe lang precies. Aangezien ik ze het meeste hoor en de borstvoeding moet geven. 

Ik heb 3 kinderen en bij ons was het vanzelfsprekend dat ze bij ons op de kamer kwamen slapen, de jongste is nu 5 maanden en ligt nog steeds in haar co sleeper naast ons! Je hebt je baby 9 maanden bij je gedragen zo horen ze je nog ademen en ruiken ze je geur! Ik geef ook borstvoeding dus dit is snachts ook ideaal! Ik zou het niet kunnen het kleine frummeltje moeder ziel alleen in een grote ruimte nog wennend aan de wereld! Ieder zijn eigen keus natuurlijk! 

Ik ben zelf ook een hele slechte slaper. Beide dochters hebben ongeveer een week bij ons gelegen en daarna op hun eigen kamer. Iedereen doet het heel goed op deze manier!

Onze zoon heeft de eerste 2 maanden bij ons op de kamer geslapen. Dat was heel fijn met borstvoeding. Minder fijn was dat ik tussen twee snurkende mannen lag. We hebben hem daarom naar zijn eigen kamer verhuisd en hij sliep toen zelf ook een stuk beter. Ik zou het wel met een volgende baby weer zo proberen want het is heel makkelijk dat je voor het voeden niet je bed uit hoeft! Mijn vriend wilde het trouwens zelf ook, hij had de co-sleeper besteld. 

Ik vond het heerlijk m’n kleintje naast me! Had een heel fijn schommelwiegje naast m’n bed. Ik geef ook borstvoeding dus ideaal. 
Ze is nu 17 weken en ligt met een week of 2 in haar eigen kamertje en ik vind het niks. Vond het zo gezellig haar lekker bij me! Maar ivm zomertijd en het vele licht in mijn kamer terwijl haar kamertje een zonnescherm (rolluik) heeft en ze bijna uit haar wiegje is gegroeid (ze is super lang) toch snachts in eigen kamertje. Maar ze slaapt wel stuk beter bij mij op de kamer. Van de week nog een nachtje bij me gehad omdat ze wat moeilijk sliep en ze sliep als een Roosje. 

M’n vent vond het goed! Ik was degene die moest voeden en wakker werd dus tja. Liet mij lekker m’n gang gaan. 

Terug
Bovenaan