wel of niet inenten???

Beweert de overheid dan dat het niet nodig is?? dat heb ik nog niet meegekregen!
Kunnen we niet op onze overheid vertrouwen dan? Mijn huisarts zei echt dat de media het zo groot maakt, het is gewoon helemaal opgeklopt en uit zijn verband gerukt. Ze hebben weer een mooi onderwerp om zich mee bezig te houden en de mensen lezen wel, maar het meeste is onzin.
Kunnen we niet meer op onze artsen vertrouwen die zeggen dat deze prik niet risicovoller is dan een normale griepprik??

xxx
 
Tja, ik vind het lastig. Denk dat ik mijn zoontje wel laat enten puur omdat het me angst aanjaagd dat er zoveel kindjes getroffen worden, maar het is een feit dat ze pas in december meer kunnen vertellen over de evt bijwerkingen van de prik. En de bijwerkingen op langere termein kunnen ze pas vaststellen over een paar jaar. Het blijft een moeilijke beslissing!

Succes allemaal!
 
Bloempje; je begrijpt me niet helemaal geloof ik..
Ik bedoel juist te zeggen dat; stél dat de overheid nu eigenlijk zou willen zeggen dat het wel meevalt en daardoor de vaccinatie niet zo nodig zou zijn, dat dat zou betekenen dat die 35 miljoen vaccinaties overbodig zouden zijn! Waarmee ze zichzelf volstrekt ongeloofwaardig zou maken en zich dus ook zou moeten verantwoorden tov het volk over de aanschaf van de vaccinaties.
Dus logisch dat ze adviseren om te enten.
Wat zijn de belangen? Moet je eens zien wat voor geld er om gaat in die vaccins!
En tja mijn vertrouwen in de overheid is de laatste jaren wel wat minder geworden ja.....
Al met al maakt het niet makkelijk zo!
 
ja.... Sas... ik snap wat je bedoeld... er gaat veel geld in om, maar zouden ze daarom onnodige risico's willen nemen? Ik ben ook licht sceptisch hoor, richting de overheid...

een site met betrouwbare informatie over het vaccin:

http://www.grieppandemie.nl/vaccinatie/het_vaccin/veiligheid_van_het_vaccin

Misschien dat je dit kan helpen om een goede keuze te maken!
 
hallo allemaal,

voor mezelf zou ik zeggen(op dit moment ) geen prik,nu mogen wij ook niet ,maar ik ga er dan ook vanuit dan mijn eigen lichaam die virus wel aankan.
maar met die kleintjes is het wel akelig ,die kunnen niks zeggen en ze zijn nu toch al wat vattelijker.,
Dus ja ik laat Bess (bijna 17maanden) wel inenten.
alleen vind ik het wel weer raar dat we dus nu tot 23 nov moeten wachten,waarom zo lang??

Waar ik gister van schrok is dat hier bij ons in het dorp in 1 klas al 9 kinderen ziek zijn,van de 22!!!!
waaronder waarschijnlijk 2 met de mex griep en de rest zal nog moeten blijken.Ze vallen dus letterlijk met bosjes(zeker nu in je eigen omgeving)

dus we nemen geen risico en halen die prik.
we vaccineren ook voor al die andere prikken bmr enz dus hopen dat dit ook een goeie prik is,ookal is er nog niet veel over bekend.
en we gaan er maar vanuit dat het allemaal wel mee zal gaan vallen.

liefs kristel

 
Netwerk heeft een deel van de uitzending aan dit onderwerp gewijd...omdat er zoveel spookverhalen op internet de ronde doet gaan. Ik ben persoonlijk ook niet tegen inenten. Je moet natuurlijk altijd zelf goed nadenken, maar als je de dokter niet meer kan vertrouwen....de gezondheidsraad heeft unaniem besloten dat dit vaccin nodig is, daar wil ik niet aan twijfelen als leek.
 
wss krijgt Kirsten hem niet. ze is ziek, hoesten/verkouden/verhoging en ze is aan de ventolin sinds donderdagavond. Dokter vertelde dat ze hem maandag niet mag halen..ben benieuwd of ze hem wel krijgt.. want de GGD zegt dat je hem as week moet halen of helemaal niet..
 
Terug
Bovenaan