wel of niet inenten???

Onze zoon is al ingeent, hij valt onder de risicogroep, en als hij er niet onder viel zou ik er nog voor kiezen..
Ik moet er niet aan denken om de begrafenis van mijn kind mee te moeten maken..
 
Ons zoontje is al ingeent, hij valt onder de risicogroep, maar als hij daar niet onder viel dan zouden we het alsnog laten doen.
Je moet er toch niet aan denken dat jij je kind niet wilt laten inenten en dat je vervolgens je kind helemaal achteruit ziet gaan omdat hij/zij de Mex. griep te pakken heeft... brr..

Ik wil dat risico niet nemen, en mijn man gelukkig ook niet.
 
Wij hebben loïs gisteren laten inenten... vandaag heeft ze een beetje verhoging van die prik. Als het hier bij blijft, teken ik er voor. Ben toch blij dat ik het gedaan heb. Ik ben van mening dat de uitslag van het onderzoek dat in dec komt mee zal vallen, anders hadden ze niet al zoveel mensen en kinderen in laten enten. als het risico heel groot zou zijn dan zou de overheid vast nog even willen wachten....
 
ik ga geen hele discussies voeren want iedereen moet doen waar ie zich goed bijvoelt en iedereen moet zelf maar zijn eigen mening daarover vormen want daar kom je anders toch niet uit.

Wij hebben er voor gekozen om zowel onszelf (mijn partner en ik werken allebei in de zorg) en onze 2 kinderen niet in te laten enten.
 
Terug
Bovenaan