wel of niet naar concert?

Hoi! Qua geluid zal het inderdaad wel loslopen. Zorg er alleen wel voor, maar dat geldt natuurlijk anders ook, dat je niet onder de voet gelopen wordt. Lijkt me nu extra belangrijk!!

Groetjes!!
 
Hoi

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik inderdaad maar lekker ga genieten, dat is toch het belangrijkste...
En wat betreft Rammstein :) Menigeen is al verbaasd dat ik er van hou, maar ik ben dan ook niet iemand die altijd zwart gekleed is met zware sieraden. Anouk vinden ze al verrassend. Maar dat is inderdaad een heel ander verhaal :)

Groetjes!
 
He Marrigje
Mooi dat je naar concert gaat.
Rammstein is erg goed. Ik ben er de vorige keer geweest enne ben best wel een beetje jaloers ;-)
Ik was helaas te laat met kaartjes bestellen.
ik weet zekers dat je geen spijt gaat krijgen.
Goede muziek, enne hele mooie show!!
Het is prettig dat je kan gaan zitten. En je merkt vanzelf wel of je kindje het mooi vindt ;-)
Laat je weten wat je van de show vondt?
lieve groet,
Mieka
 
Gewoon doen!! Je kind wordt er niet doof van, het is hooguit vervelend of onprettig. En dat betaalt hij/zij je wel weer terug in de pubertijd, hahaha. Ben wel beetje jaloers :D, have fun!!
 
Ik kan maar één ding zeggen: DOEN!! Een vriendin van me was zwanger van een tweeling toen ze een aantal jaar geleden op 28 okt. stond te hossen bij Marco Borsato. 1 november is ze toen van twee prachtige meiden bevallen....
Hoewel de muziek van Rammstein wat harder is lijkt me dat met alle bescherming van je buik en dergelijke niet zo'n probleem, maar boven alles blijft het volgens mij gewoon het belangrijkst dat je blijft doen waar je je goed bij voelt!!!
 
Terug
Bovenaan