wel of niet willen weten wat het wordt?

Ik wil het graag weten dan kan ik pixel tenminste zijn/haar naam geven in plaats van het pixel te blijven noemen en ook met geboortekaartjes en zo rekening houden.

Hey Amy,

Wij weten het deze keer weer niet, bij de twee oudsten ook niet. Ik weet dus niet hoe het voelt om het wel te weten, maar ik vind het heel leuk om na de geboorte te horen wat het is en meteen daarna ook te zien wie het is. Wij hebben twee jongens en ik zou het nu net zo leuk vinden om een jongen erbij te krijgen als om een meisje te krijgen.

En door alle echo's weet je al zoveel over je baby, dus ik gun het hem/haar ook wel om nog een beetje privacy te hebben en nog even anoniem te blijven en nog geen benoemd geslacht te hebben :)

Veel succes bij de echo en met het maken van een keuze!

Wij wisten het bij onze dochter niet, maar nu wil ik het wel weten. Mijn hubby alleen niet, dus komen we er pas achter als ze geboren zijn :)... Ik kan namelijk mijn mond niet houden tegen hem, dus alleen het weten is geen optie. Daarbij willen we het ook niet vertellen aan onze naasten.
Spannend allemaal!

Wij weten het wel, maar hangen het ook niet aan de grote klok. Ik vind het wel handig om te weten i.v.m. namen, geboortekaartje enz. Ieder moet natuurlijk gewoon doen wat hij wil!

Wel grappig om te lezen hoe anders iedereen er mee om gaat! En overal is wat voor te zeggen natuurlijk:) Wij vertellen gewoon iedereen wat het wordt en velen weten zelfs de naam al!

Bij mijn eerste wisten we t niet. Heel leuk om een verrassing te hebben.
Bij de tweede wouden we t ook niet weten maar zagen we t zelf al op de echo. En toen was het stiekem ook wel heel leuk om t wel te weten.

Nu bij de derde wilde we t wel weten. En dat is ook weer heel leuk want het maakt t voor jezelf en de oudere kinderen al iets concreter.

Ik heb dus beide ervaringen en vond t allebei iets hebben.

Wij vertellen het ook gewoon aan iedereen hoor.
Maar als je t geheim wilt houden kan je denk ik beter zeggen dat je t zelf echt niet weet. Anders gaan mensen er toch op letten.

Veel plezier iig.
Groetjes

Wij weten get ook al een tijdje en mijn moeder ook, die was mee. Maar we vertellen verder aan iedereen dat we nog niet weten of we t willen weten en dus al helemaal niet dát we het al weten. Scheelt een heleboel gedoe en mensen die zich gepasseerd voelen omdat zij het niet mogen weten (schoonouders of broers/zussen bijvoorbeeld). Maar ja, dat moet je wel kunnen natuurlijk haha! Succes met jullie beslissing!

Ik wilde het de vorige keer erg graag weten, vond het erg leuk om met het inrichten van de babykamer daar rekening mee te houden. En ook voor wat betreft het kopen van kleertjes. We hebben het ook iedereen verteld wat het wordt, anders gaan mensen er toch op letten. De naam hebben we wel voor ons gehouden. Nou was dat ook niet zo moeilijk, want erg lang getwijfeld tussen een aantal namen en uiteindelijk pas beslist tijdens de bevalling!

Ook nu wilden we het weer graag weten, zeker met 2. Het worden nu 2 jongens. Leuk!

Terug
Bovenaan