Wel of niet zwanger?

<p>Hoi dames!</p><p>omdat ik een eventuele zwangerschap zo geheim mogelijk probeer te houden voor vrienden en familie wil ik jullie om raad vragen..</p><p>ik en mijn vriend proberen nu ongeveer een maand zwanger te raken. Ik voel me nu ongeveer een weekje anders dan anders en heb wat vage klachten.. ik hoef pas over 4 dagen mijn menstruatie te krijgen maar heb vanavond lekker eigenwijs toch een test gedaan. </p><p>Nu zie ik een heel licht streepje, Benin de enige die dit ziet omdat ik hem wil zien of zien jullie hem ook? En wat wil dit nou zeggen? Ik ga op mijn NOD dag opnieuw testen want ik wil mezelf  natuurlijk niet onnodig heel erg blij maken... ik bedoel, we zijn pas net een maandje aan het ‘klussen’</p><p>heeft iemand van jullie ooit in dezelfde situatie gezeten of tips?</p><p> </p>
 
Wat gek... ik zie ook alleen een vierkantje.. via de iPad kan ik alleen kopieëren en plakken wamt via het upload systeempje gebeurt een niets... (kan klikken wat ik wil maar kom niet in mijn fotoalbum)
 
Je kan ervanuit gaan dat wanneer je controle streep er is en een (lichte) test streep dat je gewoon zwanger bent. Na enkele dagen zal de test streep donkerder worden als je zwangerschap goed gaat.
 
Super raar, ik krijg met geen mogelijkheid mijn foto geupload?
Bij 'bron' kan ik typen maar niets toevoegen of een ebstand openen.
Al met al.. bedankt voor jullie reacite.Er zit ben ik bang niets anders op dan afwachten.. over een paar dagen nog maar een keer dus.. bedankt!
 
Hoi, ik zie het streepje ook hoor! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Inderdaad op je NOD zelf ook nog maar een keer testen dan issie vast duidelijker!
 
Terug
Bovenaan