Wel of niet zwanger?

Hallo allemaal,
Ik ben nu iets meer dan een maand gestopt met de pil.
Na mijn laatste strip gewoon ongesteld geweest, maar daarna dus niet meer.
Zit nu op de 33 dagen.
Wel erg last van krampen en het gevoel dat ik elk moment ong kan worden.
Maar tot nu toe nog niks.
Mijn vriend en ik zijn gelijk gaan proberen na mijn laatste pilstrip.
Zou het zo kunnen zijn of is mijn lichaam gewoon nog even van slag?
 
 
 
Toen ik net gestopt was met de pil is mijn tweede menstruatie ook lang uit gebleven. Ik zou zeggen doe een test voor alle zekerheid en begin meteen met het slikken van foliumzuur (wel of niet zwanger)
 
Hoi gebruiker 10081161,
ik zie ook een streepje, alvast een voorzichtige gefeliciteerd☺️.
zo zag mijn eerste zeangerschapstest er ook uit en nu 21 weken zwanger. 
Slim om op je NOD weer te testen, is het streepje vast duidelijker! 
 
Ik hoop het zo natuurlijk! Maar ik wil mezelf niet onnodig blij maken zeker omdat we echt net een paar keer onveilige seks hebben gehad. Ik weet niet of ik kan wachten tot mijn NOD haha. Ik denk dat ik het stiekem vrijdagochtend weer ga testen (het is nu woensdag).  fingers crossed en hopen dat ik net als jij mag gaan genieten van alles wat er komen gaat! 
 
@anoniempjee, succes met je test en inderdaad van niets uit gaan dan kan het het minst tegenvallen..
 
Hoi ik heb ook een vraag. 
Ik moest rond 4 mei worden maar dit was twee dagen eerder.
Maar dit was heel raar duurde drie dagen en er kwam bruin achtig en roze bloed uit dit heb ik  nog nooit gehad.
Toen het bloedverlies over was een test gedaan en er kwam een heel licht streepje bijna niet zichtbaar.
Dus de verloskundige praktijk een mail gestuurd  en ze zei dat het  een positieve test was.
Ik kreeg ook symptomen van een zwangerschap dus het klopte wel.
En de test werd donkerde. 
Maar nu zondag 14 dagen later kreeg ik weer bloedverlies het zelfde als de innesteling het duurde 1 dag ik had geen kramp en verloor ook geen stolsels.
Dus de verloskundige gebeld en zei zegt dat het normaal was dat er niks aan de hand is.
Maar ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger
En ik dacht doe voor de zekerheid nog een test maar nu worden ze steeds lichter.
Wat is dit heb ik dan een miskraam gehad met 5 weken en 6 dagen of is dit  normaal
Dat de test lichter wordt door je hcg toename. 
 
Ha Evelien. Als een test lichter wordt is dat meestal geen goed teken. Maar ik ben geen prof. 
Ik zou een echo aanvragen, dan heb je heel snel duidelijkheid. 
 
 
Terug
Bovenaan