Wel of niet zwanger?

Goedemorgen dames, ik heb net weer opnieuw getest, gewoon ondat ik veel te nieuwsgierig ben. Het lichte streepje blijft en hij is na mijn idee niet donkerder. Wat denken jullie? Ik zou nu eigenlijk over 3 dagen ongesteld moeten worden.. 
 
Dit is duidelijk positief! Alleen moet je voorzichtig zijn omdat je over 3 dagen ongesteld moet worden maar voor nu voorzichtig gefeliciteerd. Mijne 2as maar heel iets donkerder en nu 18 weken zwanger.
Liefs 
 
Ik had precies het zelfde , de eerste test een paar dagen voor m’n NOD een heeel licht steepje, een dag voor mijn NOD weer een test gedaan weer een heel licht streepje. Pas na mijn NOD werd her streepje echt donker. Maar ik denkt dat als je twee keer een licht steepje test dat dat goed nieuws is ☺️dus alvast een voorzichtige felicitatie ? spannend ! Laat je het morgen weten ?
 
@vlindertatoo
ik hoef zondag pas kngesteld te worden dus over 3 dagen... als het zover is laat ik het zeker weten! Ik heb net 2 clearblue testen gehaald die ook vertellen hoelang je zwanger bent. Deze zijn een stuk duurder dus dan hoop ik dat ik langer kan wachten met testen haha. Met de goedkope ben ik geneigd het iedere ochtend te doen en zo mezelf gek te maken. Afwachten tot zondag dus!
 
Lichte streep of niet tis een streep dus grote kans dat je gewoon zwanger bent en dat zo snel gefeliciteerd!! Alleen nog paar dagen afwachten ik heb 5 dagen voor ongesteldheid getest en was negatief dus ga zaterdag weer testen dan verwacht ik mijn menstruatie hopelijk hen ik ook geluk ?
 
Terug
Bovenaan