Wel of niet

Lieve dames,
Vanmorgen een test gedaan. Merk DA zonder pipet.
Na 3 minuten liep ik er weer naartoe. Zei al "het zal wel niet zoals gewoonlijk. " maar toen ik de test mee naar de bank nam waar manlief zat zag ik toch een streepje. Hem de uitleg gegeven en hij zei dat het wel zou kunnen en volgende week weer een test doen om het beter te weten. Ik heb nog nooit een streepje gehad. ..
Ik rij nu naar mijb werk en hij zegt "nu jezelf niet gek maken. "
Hij is nog net zo neutraal als anders.

Mijn buik laat juist vanaf de uitslag al merken dat ik yoch ongesteld zal worden.

Wat denken jullie?

Succes en liefs,

Je zit nu 16 dagen na pregnyl? In ieder geval te lang om daar nog positief van te testen. Ik zou er morgenochtend nog 1 tegen aan gooien. Maar ik durf hem voorzichtig wel aan. Alvast gefeliciteerd.

Ow ja. Net zwanger en krampen voor ongi, voelen hetzelfde.

Nog steeds geen bloed. Ik heb net de gyn gebeld aangezien dat op de tedt stond
Hun gaf aan om woensdag weer een test te doen. Dandeuitslag weer doorgeven. Dan wordt er verder plan gemaakt.
Mijn man wil nog steeds zondag pas testen. We gaan n vrijdag een weekend weg. Ik wil het dus eigenlijk daarvoor al weten.
Vanavond als ik hem zie maar even overleggen wat weer nu gaan doen.
Assistente vroeg nog :' wat heb je afgesproken wanneer de test positief is met de gyn?' Ik zei van niets aangezien ik daar nog niet over na wilde denken. M maar zij gaf al aan dat het dan gebruikelijk is om te bellen en dan wordt er een afspraak gemaakt.

Waarom zondag pas testen? Ik zou hooguit tot woensdag wachten. Hahahha. Dat geeft de gyn aan. Maar je bent nu 3 dagen overtijd en je hebt gisteren positief getest. Logisch gezien had je zaterdag ongesteld moeten worden. 14 dagen na je eisprong. (vrijdag pregnyl, 24 tot 36 uur later eisprong.) Dus ik zie het positief in!

Maar snap ook je voorzichtigheid wel hoor. Al die teleurstellingen, en als het dan zover is, geloof je het gewoon niet hhahaha. Zo herkenbaar. Ik geloofde het pas bij de 3e echo. Kreeg er met 4,5 week, 6,5 week en 8 weken. Met 8 weken had ik echt zoiets van, ja er zit daadwerkelijk een baby'tje in mijn buik.

Ik heb op vrijdag 31 mei de pregnyl 's morgens om 9 uur gehad. Als ik die dag mee zou tellen zou afgelopen zondag dag 17 zijn geweest.

Ik wil wel woensdag. Mijn man wil zich niet te snel verheugen. Dat vanwege dat we al vaker hebben getest en dan kwam de dag daarna alsnog de ongi.
Maar wat de arts vanmorgen heeft gezegd, dat weet hij wel. (per mail laten wete) maar vanavond als ik weer thuis ben kunnen we het er pas over hebben. Dus dan weet ik meer.
Ik ben zelf wel van a.s. woensdag, zeker omdat dat nu ook bij hun in het dossier staat. Waarom zou je dan nog langer wachten?

Ik zie het wel wat positief in... maar ben nog zo bang dat er iets mis gaat.
Mijn moeder heeft meerdere miskramen gehad. Mijn moeder heeft ook PCOS.
Aangezien ik ook PCOS heb, lijk ik misschien wel op haar. Dus zou een miskraam ook nog vrij reëel kunnen zijn. Daar heb ik de gyn nog niet naar gevraagd.

Ik weet ook niet wanneer zij een echo doen... ik laat het woensdag wel op me af komen.

Ik heb vannacht wel lekker geslapen, alleen nu al op mijn rug. Dat terwijl ik een buikslaper ben. Pfff... Zij wordt lastig, want ik heb overdag heel de tijd maar pijn op 1 punt. Li in de onderbuik. Op mijn zij liggen lukt dan niet. :(

Verder voel ik mij nu gewoon goed.
Ondanks het toch wel wat warme weer.

Manlief zei gisteravond opeens: 'je voelt je goed, omdat je al zoveel vitaminen slikt.'
Ik heb gewoon via de drogist een multi, ijzer en foliumzuur. Dit slik ik 1 x per dag. Eigenlijk moet ijzer 2 x per dag, maar zolang ik niet wankel ben, ga ik dat niet doen. :)

Maar Supertje,
dat jij het pas bij 8 weken echt geloofde. Dat is dan nog best laat...

liefs,

Ook ik heb meerdere miskramen gehad. Vandaar de vroege echo's en het niet willen geloven dat het gelukt was. Maar beide keren dat het goed is gegaan, was mijn eisprong opgewekt. Bij de miskramen niet.

Oké supertje dat is vervelend.

Mijn man heeft net besloten om woensdag een tesr te doen. Hij zri ook dat als de gyn ons npg wil zien dat dat dan misschien voor het weekend weg nog wel kan.
Hij gaf toe sat hij toch ooknwel een uitsluitsel wil hebben

Terug
Bovenaan