Wel of niet

Wenser, ik zal hier nog wel mee blijven lezen. Tot aan de eerste echo durf ik eigenlijk ook nog niet zo goed bij de mamagroepen te praten. Heel voorzichtig.
Dat mijn man ook zenuwachtig is wil hij alleen niet aan mij laten merken. Vanmorgen dus echt geen bevestiging voor hem, geen test hoeven doen.

Snipi,
haha, wat zijn wij vrouwen gek eigenlijk. Wil je zwanger zijn, heb je een positieve test in handen, wil je het niet geloven...
En, hoe was dat, dat eerste moment dmv een echo?
Wanneer ben jij dan uitgerekend? febr?

liefs,

ja erg he

Doe je niets aan zal vrouw eigen zijn.

Ik ben eind januari uitgerekend.
Was wel cool n worm met ritme.
Maar t besef moet nog komen.

Heb teveel last van kwaaltjes.
Nie eens van de zwangerschap maar de overstimulatie.

Komt allemaal goed.
Denk dat ik t geloof als ik de baby in m'n armen heb ;-)

Hoi Heleen, Nogmaals gefeliciteerd en ik vind echt dat jullie allbei uitblinken in zelfbeheersing. Ik denk dat ik de hele eerste week minstens 2x daags zou testen, gewoon om te genieten van het feit dat dat streepje verschijnt ;))) Heel knap hoor dta je je zo inhoudt! In elk geval veel succes met het afwachten!

Gfeliciteerd! Wat fijn om een positief bericht te lezen! Probeer er van te genieten. En de weken tot de echo lijken nu nog erg lang, maar voor je het weet, zijn er 9 maanden voorbij! ;-)

Liefs Daisy

@Snipi,
wat vervelend. Maar hopelijk neemt dat op denduur wel wat af.

@ilse,
dankjewel voor de felicitatie.
Zelfbeheersing.... naja. Misschien wel reëel denken, dat die testen wel HCG melden, maar nog steds niet weten of het dood of levend is....

@Daisy,
dankjewel voor de felicitatie.
Zijn ze echt zo snel om die 9 maanden?
Ik hoop dat het positief mag blijven, hoewel ik gisteren en vandaag daar wel mijn twijfels over heb.

Ik ben zondag weer eens door een insect gebeten en is weer onderhuids gaan ontsteken. Gisteren ook weer koorts erbij. Vanmorgen naar de HA. De chagerijnige had ik...
Weer dezelfde pillen. Maar de vorige keer zeiden ze bij de apotheek, deze krijg je niet omdat je met de behandeling bezig bent, mag je alleen slikken als het bloedbad er is. (bloedbad zeggen ze natuurlijk niet) Nu krijg ik ze weer voorgeschreven. Ik kreeg ook helemaal geen blik of opmerking over een zwangerschap.
Ik heb aangegeven dat ik vannacht slecht heb geslapen, want ik ben bang dat er wat met het vruchtje is gebeurd. Puur de koorts. En dat mijn lichaam eerder nu tegen de ontsteking gaat werken dan energie geeft aan het vruchtje. Het enige: 'ook een zwangere mag koorts hebben'.
Wij hadden vorig jaar een andere die ons heeft doorgestuurd naar de gyn. Maar toch... hij las wel de historie door.
Ik ben er nu nog steeds niet zeker van.... en ga zo maar eens naar de apotheek, kijken wat die er van zeggen.

Die man werkt volgens mij alleen maar voor het geld en is het echt een beroep en geen roeping. ;)

Het eerste wat jouw lichaam nu beschermt is je ienieminie. Al eten ze je hele lichaam op, dat krijgt voorrang. (de jongens gebruikten mijn reserves op hahha, zowel het speklaagje als mijn energie.) Dus niet teveel zorgen maken. Wel even extra navragen met medicijnen. En overal heb je echte mensen en potloden. En anders even de gyn bellen. Die is de expert. Kruip op je onwerkelijke roze wolk en probeer te gaan genieten! Hoe vreemd dat nu nog is hahaha.

Het is inderdaad een onwerkelije rose wolk

Ik ben bij de apotheek geweest bleek het inderdaad de verkeerde te zijn. Zij hadden het al overlegd met de huisarts en ik kreeg een ander medicijn. Ppeens zelf betalen. Las ik thuis de bijsluiter kan ik deze ook niet gebruiken. Dus morgen weer naar de apotheek.
Nog steeds veel jeuk en geen verbetering...

Die 9 maanden gaan heel snel voorbij! Het klinkt lang, maar voor je het weet heb je de 20 wekenecho, ga je met verlof en zit je op d ebevalling te wachten. Dus geniet elk moment! Zeker als je eenmaal op de helft bent, vliegt de tijd! En als je bent bevallen, mis je je buik en het getrappel. :)

Succes met de jeuk, hopelijk krijg je snel medicatie welke je el kunt gebruiken!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan