Wel of niet

Het is nog steeds spannend.
Vanmorgen een test gedaan. Niet veel verschil als ik naar de foto's kijk.
Na tien minuten is jij nu wel knal positief, daar heb ik zondag niet op gelet. :(
Ik heb mijb ochtend urine bewaard en wil zo gewoon een kruidvat test doen. Die ken ik.
Mijn man was vanmorgen geïrriteerd. Je belt se gyn zonder overleg. Het is nu nog niet duidelijk, we hasden beter kunnen wachten tot zondag voor meer zekerheid.
Heb nu afgesproken dat ik de gyn zal bellen en bij een bloedonderzoek hoeft hij niet mee, alleen bij de uitslag of gesprek. Hij hoopt toch ook wel voor het weekend... hoewel hij dat niet al specifiek heeft gezegd dus mijn interpretatie is.
Wat zouden jullie doen?
Liefs

Meid, je bent zwanger! Gefeliciteerd! Lichtpositief is ook positief. En dat komt echt niet meer van de pregnyl. Gooi er nog een kruidvat tegenaan als je dat graag wil. En mannen? Blijven rare wezens.

Hallo lieve dames,
Net met de ochtend urine van vanmorgen die ik in de woonkamer had bewaard de test gedaan en binnen twee minuten was de test positief.
Manlief dit niet verteld.
Gyn gebeld met assistente gesproken dat er een kleine vooruitgang in zit in de uitslag. Niet van de kruidvat test verteld. Ze bellen mij voor twaalf uur teurug nadat er overleg is geweest.
De klachten die ik had zijn er vanmorgen niet meer... Misschien wel Door de spanning.
Ik kan het nog niet geloven.

Ik duim voor jullie
Blijf hier nog schrijven totdat ik definitief weet via gyn.
Jullie zijn zulke bikkels
Elke keer weer er voor gaan.
Lieve berichten schrijven ondanks dat het bij jezelf tegenzit.

Succes

Liefs,

Ze hebben mij net terug gebeld.
15 juli een echo. Dus nog 3/4 weken wachten!! Eerder kpon niet want dan was er toch niets te zien.
Ik hoefde mij verder nergens op voor te bereiden. We hebben dan een afspraak van 30 min. dus alle tijd om dingen te vragen. Evt. kun je dat voorbereiden.
Ik heb op de site van MvM gekeken en heb vast contact gelegd. Ik wil hier heel graag aan mee doen. Dus ik ben benieuwd.

Man belde net voordat het ziekenhuis belde. Hij is niet boos om wat er vanmorgen is voorgevallen. Hij is er nog niet zeker van.... wil die zekerheid geven.
Gaf ik hem de optie om do of vr. nog een test te doen. (had er tenslotte vandaag 2 gekocht zonder zijn medeweten) Wijst hij dat af. Want stel je voor dat het alsnog afbreekt, dan hebben we een test voor een volgende ronde liggen. Maar misschien dat hij nu wel zekerheid wil, omdat het nog 3 weken duurt.
Pfff....

Wat gaan die 3 weken lang duren!!!

Ik ga ondertussen al wel mijn getuige bellen. Zij is tenslotte de enige die overal vanaf weet. :)
In deze 3 weken moet ik er nog 2,5 werken en heb ik 1 week vakantie! :) Op zich zou het moeten lukken.... om rustig aan te doen en niet te veel stress te hebben. En nog een weekendje weg... a.s. vrijdag. :)

Liefs,

Jee wat een goed nieuws.
Hopen dat de tijd snel voorbij gaat.
En die test kost toch maar een paar euro? Die is zo weer gekocht toch?Maar je man is denk ik gewoon ook erg zenuwachtig.

Succes en dank voor je steun aan de 'achterblijvers'.
Wenser

Gefeliciteerd.

Snap het helemaal.
Ik deed elke week n test voor bevestiging.
En nog kon ik t niet geloven.

Gister eerste echo gehad en nog is het onwerkelijk.

Succes beide

Terug
Bovenaan