Welk matrasje? Wel of geen aerosleep?

<p>Heyy </p><p>welke matrasje raden jullie aan?</p><p>Ik zat zelf aan de aerosleep te denken maar nu lees en hoor zoveel verschillende reacties van de aerosleep. Ik dacht dat ik eruit was maar nu begin ik te twijfelen.</p><p>ik wil het veiligste en beste matrasje hebben.</p><p>Groetjes Daisy</p>

Hoi!
Dit is echt geheel en alleen een keuze die je zelf kunt maken en waar jij je het beste bij voelt denk ik. Aerosleep kan een keuze zijn ivm de luchtdoorlaatbaarheid etc. en dat je je daar misschien prettiger bij voelt. Wij hebben zelf een matrasje van de Ikea en voelen ons daar prima bij. Daar hebben wij (partner en ik/zusjes/neefjes/nichtjes) ook allemaal op geslapen toen we zo klein waren en dat ging prima. Dus doe waar je je goed bij voelt en laat het niet afhangen van twijfel. Is zo zonde. Je doet het al super als beginnende  ouder dat je hier goed over nadenkt. Laat je niet gek maken door andere meningen of keuzes. 
Succes ?

Hoi!
Dit is echt geheel en alleen een keuze die je zelf kunt maken en waar jij je het beste bij voelt denk ik. Aerosleep kan een keuze zijn ivm de luchtdoorlaatbaarheid etc. en dat je je daar misschien prettiger bij voelt. Wij hebben zelf een matrasje van de Ikea en voelen ons daar prima bij. Daar hebben wij (partner en ik/zusjes/neefjes/nichtjes) ook allemaal op geslapen toen we zo klein waren en dat ging prima. Dus doe waar je je goed bij voelt en laat het niet afhangen van twijfel. Is zo zonde. Je doet het al super als beginnende  ouder dat je hier goed over nadenkt. Laat je niet gek maken door andere meningen of keuzes. 
Succes ?

De matrasjes van ikea komen er in de test van de Consumentenbond het beste uit. 
Ook hier een van IKEA aangeschaft en onze man slaapt er heerlijk op. 
Uiteindelijk is de keuze aan jullie. 

Eigenlijk is alles wat je in de winkel kunt kopen veilig. De eisen zijn zo streng! Ikea komt het beste uit de bus bij de consumentenbond. Aerosleep wordt in ieder geval de eerste 3 maanden afgeraden, omdat het zoveel lucht doorlaat dat je kleintje teveel afkoelt. Dat zeggen ze er niet bij in de winkel...

Ik zou je idd niet gek laten maken, want matrasjes voldoen aan hele strenge veiligheidseisen. Wij hebben ook voor een IKEA matrasje gekozen. Vond het zelf echt naar dat Aerosleep aan bangmakerij doet over wiegendood en dat je daarom voor hun product moet kiezen. 

Ik zou je idd niet gek laten maken, want matrasjes voldoen aan hele strenge veiligheidseisen. Wij hebben ook voor een IKEA matrasje gekozen. Vond het zelf echt naar dat Aerosleep aan bangmakerij doet over wiegendood en dat je daarom voor hun product moet kiezen. 

Hier ook IKEA! Ik geloof niet zo in die 
aerosleep. Voor mijn gevoel alleen maar marketing en geldklopperij. Maar dat is hoe ik het zie. Vooral doen waar jij je prettig bij voelt!

Terug
Bovenaan