Welk matrasje? Wel of geen aerosleep?

Wij ook IKEA! Kraamverpleegkundige was ook niet over earosleep te spreken i.v.m dat kindjes te veel kunnen afkoelen! Daarnaast als je een earosleepmatras hebt moet je ook alles qua slapen , molton, matras overtrek van earosleep aanschaffen! Geldklopperij! IKEA werd door Consumentenbond beste aangeschreven! En voor de prijs kan je altijd ook nog weer een 2e aanschaffen! Suc6!

Wij hebben wel een aerosleep en zijn we dik tevreden mee. Het afkoelen hebben we niets van gemerkt. Ons dochtertje heeft van het begin af aan zelfs zonder kruiken geslapen omdat ze zich goed op temperatuur kon houden.   Het zal misschien geldklopperij zijn, maar het gaf mij en mijn vriend veel rust. Zeker toen ze zich in de eerste week al twee keer op haar buik draaide tijdens een huilbui op het aankleedkussen. Daarna heeft ze dat nooit meer gedaan, maar dat wisten we op dat moment nog niet. Ze sliep al heel snel op haar eigen kamertje en wij vonden het een veilig idee. 

Hier ook gekozen voor Ikea (Krummelur). Mijn neefje sliep hier ook op bij mijn zus en mijn ouders hebben deze ook in het logeerledikant. Daarnaast komt dit matras goed uit de test van de consumentenbond en werd het aangeraden door de kraamzorg.

Wij hebben ook een Ikea matras. Zodra m’n dochter om kon draaien lag ze alleen maar op haar buik, we hebben toen een airgosafe topper gekocht. Is hetzelfde als een aerosleep maar veel goed koper en komt beter uit de test, hoeslakens ed zijn ook veel goedkoper.

Terug
Bovenaan