Welk merk flesvoeding

kruidvat werkt ook goed hier, geef volledig BV maar als t niet goed uitkomt of ik moet weg dan wordt dat hier gegeven. werkt prima nooit krampjes gehad. flesvoeding moet aan bepaalde standaarden voldoen in NL dus alles is ongeveer hetzelfde bij Nutrilon betaal je voornamelijk voor het merk. Zou wel beetje bij beetje overstappen en niet gelijk, moeten de darmen aan wennen namelijk. Dus eerst een paar schepjes Nutrilon en dan 1 schepje andere merk en zo opbouwen. Succes!

Onze dochter had last van krampjes, zij kreeg hero comfort+  tegen krampjes, spugen en een moeizame ontlasting. Ze heeft daarna geen krampjes meer gehad. Geen ervaring met hero standaard.
Ik was zeer te vreden over de hero flesvoeding

Ik heb ook altijd Hero gebruikt. Vond dit wel een mooie tussenweg. Nutrilon is €4 duurder per pak, Kruidvat/AH nog iets goedkoper. Ik heb een paar weken voeding van AH gebruikt, maar deze is wat geler/dikker en mijn dochter kreeg hier uitslag van.. Op Hero heeft ze het prima gedaan. Ik werk op een kinderdagverblijf, daar gebruiken we ook Hero.
In principe is elk merk babyvoeding goed! De eisen in NL liggen hoog en alle merken babyvoeding moet aan die eisen voldoen. 
Dus als je kindje geen reactie vertoont op een ander merk voeding zou ik gewoon overstappen.. scheelt serieus in de portemonnee. Veel mensen kiezen voor Nutrilon, puur voor de naam en de bekendheid.. maar daar betaal je wel voor!

Hoi
Hier nood gedwongen een week jumbo voeding gegeven nutrilon was er elke keer op in de supermarkt heb het idee dat die van de jumbo dunner is dochter verslikte zich regelmatig en spuugde meer dan met nutrilon en liet ook regelmatig een paar ml staan en anders nooit heb hier een bodemloze putje 

Terug
Bovenaan