Welk merk flesvoeding

Wij geven allebei onze kinderen de flesvoeding van de Kruidvat en ze doen het er beide prima op. Aangezien de samenstelling van de melk wettelijk is vast gelegd zit er weinig verschil tussen de dure- en goedkope merken. Het enige verschil is de prijs.
De consumentenbond heeft er op hun site ook een artikel over geschreven:
https://www.consumentenbond.nl/kindervoeding/vragen-en-antwoorden-over-flesvoeding

Voor mijn zoon gebruikte ik altijd Nanny Care geitenmelk of Kabrita ivm koemelkallergie. Dat is duurder (30 euro maar dat was voor ons geen afweging tegen alle bijkomende klachten bij 'gewone melk') Voor onze dochter had ik hypoallergeen van Hero omdat we toen niet wisten dat zij ook koemelkallergie had. Als we dat hadden geweten hadden we haar ook Nanny Care of Kabrita gegeven.

[quote quote=10256901]
Mij zoon start met NUTRILON.Maar nutrilon is duur merk,zo wij kijken op andre merk.. Wij zijn blij omdat wij heben Hero Baby gevonden, goede melk in goede prijs. Mama blij, kindje blij.
[/quote]

Wij hebben vanaf het begin al Nutrilon en ons zoontje reageerd hier prima op , gaan niet overstappen juist dan bang dat zijn darmpjes van slag raken 

Wij hebben vanaf het begin al Nutrilon en ons zoontje reageerd hier prima op , gaan niet overstappen juist dan bang dat zijn darmpjes van slag raken 

Terug
Bovenaan