Welk merk flesvoeding

ik heb altijd Hipp gebruikt, wel wat duurder maar erg fijn. Google maar eens. Ze bevatten zoetstoffen wat andere vaak wel hebben. 

Ik gebruik Hipp. Ben ook van nutrilon overgestapt ivm veel krampjes. Bij hipp geen last meer gehad en zit ook geen suiker in. 

Ik heb het consultatiebureau om advies gevraagd toen ik overstapte van borstvoeding naar de fles. Daar werd me verteld dat Kruidvat en Hero minder vaak krampjes veroorzaken dan veel andere voeding. En die twee worden in dezelfde fabriek gemaakt. Ik heb daarom Kruidvat eigen merk gekozen. Het gaat hier prima. 

Ik gebruik Etos, gaat ook prima. 
Lees toevallig hier boven dat Kruidvat wordt aangeraden door cb, maar die van mij zei juist dat we beter op Etos kunnen overstappen. Blijft bijzonder dat elk consultatiebureau weer wat anders zegt haha. Volgens mij maakt het echt niet uit welk merk je uiteindelijk koopt. 
We hebben ook wel eens noodgedwongen die van de Albert Heijn gekocht, omdat Etos uitverkocht was. Maar merkte geen verschil. 

Ik heb naast de borstvoeding hero standaard, veel goedkoper dan de nutrilon. Als ik uitsluitend kunstvoeding had moeten geven, dan had ik wellicht gekozen voor de hero nutrasence. Maar die is erg duur, komt qua eiwitsamenstelling wel het meest in de buurt van borstvoeding, geeft minder snel obstipatie daardoor. 

Terug
Bovenaan