Welk merk luier is dit?

A

Anoniem

Guest
Voor ik mezelf een week ga zitten opvreten uit nieuwsgierigheid, en erover bellen vind ik ook zowat: Lydia is vandaag de eerste dag op het KDV geweest en dat is inclusief luiers. Dat is mooi natuurlijk, ware het niet dat ze het net uitgilde vd pijn bij het verschonen omdat alles opgezet en rood was. Dus ik wil eigenlijk weten welk merk luiers dit geweest is. De plek waar de plakstrip op komt is paarsachtig, en verder staan er over de hele luier plaatjes in oranje en lila enzo (weet ze niet exact want de gigantisch stinkende luier zit al in de emmer). Het zijn iig geen Huggies, Pampers, Etos  of Kruidvat luiers. AH denk ik ook niet, en C1000 ook niet. Denk eerder dat het Aldi of Lidl is, maar ben eigenlijk wel benieuwd. Dus: welke luierexpert herkent mijn ietwat vage beschrijving? Omdat ik geen Hyves meer heb en de luier er zich niet echt voor leent, kan ik geen foto plaatsen. HEb al op Google naar afbeeldingen gezocht maar nog niet gevonden...
Groetjes, Rianne en Lydia (die met een dikke laag sudocreme doodmoe in haar bedje ligt, met reserve-aap maar zonder ondergespuugde Bumba...

ik gebruik zelf de luiers van de aldi en die
bevallen hier goed
Lorenzo krijgt  wel uitslag van de lidl luiers
de aldi pamper nr5 heeft lila plakstrips en een
plaatje van een vissende vogel de bovenste rand
van de luier is lila en de kleuren van de vogel is
lila geel en groen zal een foto bijplaatsen
kan het ook zijn dat ze haar misschien langer in deluier laten
lopen dan jezelf doet??

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Mm, dit lijkt geloof ik wel op de luier die ze vorige week aan had, met kennismaken poepte ze de boel ook direct vol, maar niet op die van vandaag, daar stond geen vissende vogel op...
En ik denk niet dat ze er erg lang mee rond heeft gelopen, thuis kan ze ook uren en uren met een luier doen zonder uitslag te krijgen (Huggies en Pampers).
Ben benieuwd naar andere suggesties, maar jij in ieder geval al bedankt voor je snelle reactie...
Groetjes, Rianne

Hoi Rianne,

ik zou echt niet weten wat voor luiers dit zijn, maar wil je toch even zeggen dat je dat wel even moet aankaarten bij de creche hoor! Vind het niet bepaald netjes dat de prijs "inclusief-de- allergoedkoopste-luiers -die-er-bestaan" is (euroshopper misschien?) en als je je arme meisje binnenkort niet weer met luieruitslag thuis wil zien komen zou ik er echt wat van zeggen! Lior zat in NL op de Kindergarden-creche. Die gebruiken standaar Pampers, maar je mocht altijd een ander merk vragen en dan haalden zij dat in huis. Als jouw creche hier niet toe bereid is zou ik er gewoon een eigen pak voor Lydia neerleggen!
Succes!
liefs Stephanie

Ik maak me er ook niet zo druk om. Die 8x, nu nog 7x dat ze er is geef ik wel haar eigen Pampers mee, maar ik ben gewoon benieuwd en wil ze daar nu niet in het weekend over bellen...

Inmiddels is ze weer wakker ne heb ik met dichtgenpen neus nog even inde emmer geloerd. Het is meer blauw dan lila en er staat oa een schaapje op, als contour zeg maar...

volgens mij bumblies, mijn moeder had voor delano broekjes van bumlies en staan als ik me niet vergis schaapjes op. Kan het niet checken want ze koopt ze niet meer;)

groetjes kim

hoi ,

op die bumblies staan idd schaapjes...maar uhh ik zweeer erbij!!En lili heeft nog nooit uitslag gehad...Maar goed ieder kind voor zich natuurlijk!

Terug
Bovenaan