Welk merk luier is dit?

Hallo,

Volgens mij zijn de luiers die jij bedoelt de nieuwe kruidvatluiers. Ik heb altijd luiers van het kruidvat en schrok van de week toen ik het nieuwe pak open maakte. Ze zien er ineens anders uit en voelen anders aan. Nu heeft Tijn er gelukkig geen last van, dus dat scheelt.
Ik heb een plaatje van de luiers bijgevoegd, misschien herken je het.

groetjes Danielle

Nieuw! Kruidvat meegroeiluier SuperStretch

De Kruidvat meegroeiluiers zijn vernieuwd!  

Superstretch
Superdroog
Superpasvorm

Kruidvat Meegroeiluiers Superstretch zijn te herkennen aan:

Het beertje met stretchluier op de verpakking
Blauw panel in linker bovenhoek
Rood panel aan rechterkant met luier illustratie

Huidige luiers versus nieuwe luier

Ik zou het echt niet weten hoor welke luier het is, maar zelfs voor de duurste luiers kunnen kinderen allergies zijn. Bij mijn oudste twee gingen altijd kruidvat luiers mee nara het kdv omdat onze meiden niet tegen de dure pampers konden. Vreselijk die uitslag. Mara je kan toch gewoon vragen welke luiers het zijn, en wat je er van gemerkt hebt.

Overigens kunnen er op deze leeftijd nog steeds kiesjes doorkomen al denk je dat het gebitje volledig is.

Miep

Klinkt inderdaad naar de nieuwe KV luiers. Ik  heb ze vorige week ook gekocht, wist door de reclame dat ze een keer zouden komen maar wist niet wanneer. Onze oppas denkt dat ze oude KV luiers ook blijven verkopen, maar dat lijkt me wel vaag! Ik heb er nog geen gebruikt, maar ze lijken erg goed! Lijkt me sterk dat de creche voor het goedkoopste merk gaat, meestal gaan ze voor kwaliteit. Bij ons is dat pampers of KV. Balen dat Rianne er uitslag van krijgt!!! Succes met de zoektocht! ;)
Groetjes, Esther.

Hahaha natuurlijk krijg jij er geen uitslag van maar wel je dochter Lydia...

Terug
Bovenaan