Welk merk luier is dit?

Het zou Bumblies kunnen zijn, heb er wel eens van gehoord maar ze hier nog nooit ergens in de winkel zien liggen, maar goed, ik kom ook niet in elke winkel...Er is geen letter te bekennen op de hele luier niet, dat maakt het zoeken extra lastig. Het kan nattuurlijk ook nog aan de doekjes liggen, daar zag ik in een flits iets van Bello of zo opstaan vorige keer. Zegt me ook helemaal niets.
Ze krijgt volgende week in ieder geval haar eigen Pampers en een pak natusandoekjes mee, het is al wat minder maar nog steeds rood en pijnlijk. Verder spuugt ze gezellig alles onder omdat ze slijm moet ophoesten dus het gaat weer lekker zo... Ze heeft wel humor: gisterenavond spuugde ze haar bami weer naar buiten op de schpoot van haar slaapzak zeg maar (ze zat) en zei toen vervolgens: mmmmmmmmmmmmm, wat ze altijd zegt als ze iets lekkers wil etenLekker ding is het toch ook...
Groetjes, Rianne en Lydia

Nou, nog ff verder zitten zoeken via www.watkostenluiers.nl  Het kunnen idd Bumblies zijn, zowel de doekjes als de luiers, of die van de Schlecker. Ook zouden de luiers nog van Bibou kunnen zijn. Als iemand die merken gebruikt en iets herkent? Ik zal het vrijdag wel eens navragen...

doet mij ook denken aan Bumblies, die komen van de Plusmarkt (tenminste mijn moeder heeft die een keer  in huis gehad voor als Ivar daar dus heb ze niet zelf gekocht), toen had hij nergens last van, maar je weet het toch niet van tevoren

hoop dat de rode billetjes snel over zijn!

liefs Jenneke

Hoi,
Kan het niet toeval zijn, die rode billetjes en vooral die stinkende luier. Krijgt je kindje geen tandje erbij?? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een KDV slechte luiers gaat gebruiken, dat kunnen ze zich toch niet veroorloven. Verder denk ik persoonlijk, ik heb meerdere merken geprobeerd, dat ook tussen de B-merken echt wel goede luiers zitten. Ook is het natuurlijk een questie van je kind op tijd verschonen.
Maar ik kan me voorstellen dat je nieuwschierig bent, ik herken je beschrijving ook niet zo direct. Maar misschien is het inderdaad een doorkomend tandje...
Suc-6 ermee,
Groeten Amber mv Britt 17 mnd

Hoi Amber,
Het zou niet best zijn als er nog een tandje doorkwam: ze heeft al een volledig gebit (jaja, ze is met alles snel...). En verder heeft ze eigenlijk nog nooit luieruitslag gehad.
Het is absoluut geen A-merk en dus in mijn ogen per definitie geen goed merk (ik weet dat meningen hierover verschillen, maar dat is iig mijn ervaring...). Vrijdag zal ik het vragen. De luieruitslag is bijna weg, maar vrijdag gaan er pampers en  penaten-doekjes mee!
Ze heeft sinds ene paar weken ook last van drogekou eczeenm, net als haar papa, dus ze heeft gewoon een heel gevoelig huidje, anders kinderen hebben vast geen last van die luiers, anders hadden ze die vast niet meer gebruikt...
Groetjes, Rianne en Lydia

Sorry voor het warrige typen, we zijn hier alledrie snipverkouden dus ik ben niet al te helder meer, zeker niet na gisteren een hele dag kerstmarkt in Oberhausen met Lydia en een vriendinnetje van haar met haar mama...

het zou ook nog van de luierdoekjes kunnen komen
Lorenzo verdraagt alleen die van de natusan van bijna
alle andere krijgt hij uitslag als ik ze gebruik zie de billetjes
al rood kleuren
als lydia al een gevoelig huidje heeft kan ze dus ook op
lotiondoekjes of geparfumeerde doekjes reageren misschien een
mogelijkheid

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ze kon altijd goed tegen zwitsal, maar zelf vind ik de Duitse Natusan (=Penaten) het prettigst, dus die gebruiken wij zelf altijd...Dus ook die gaan mee idd.

Terug
Bovenaan