Welk merk luiers gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik vroeg me af welk merk luiers iedereen gebruikt. Ik gebruik nu Pampers en Huggies (omdat deze vaak in de aanbieding zijn heb ik (al tijdens mijn zwangerschap) meerdere pakken aangeschaft). Nu vind ik de Pampers heel sterk ruiken als mijn dochter een plas heeft gedaan, soms stinkt het zo erg dat ik denk dat het een poepluier is maar dat blijkt dan niet zo te zijn. De Huggies vind ik wel fijn.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of jullie ook tevreden zijn over huismerken?

Groetjes van Sonja.

Mijn ervaring met pampers zijn hetzelfde als bij jou. Wij gebruiken nu altijd de luiers van het kruitvat. Bevallen erg goed.

Hallo
dat heb ik dus ook met pampers, bij m,n zoontje  !

nu heb ik een vraagje aan tam03 , heb jij een jongentje of een meisje ?
want ik zit namelijk met het probleem als ik andere merk probeer dan lekken die luiers aan de zijkanten ...

de kruitvat merk heb ik nog niet geprobeert , dus vandaar mijn vraag aan jou als je een jongentje hebt lekken die luiers dan bij je zoontje ??

bedankt

liefs van anna

Hoi,

Ik gebruik luiers van nature babycare (van etos)  voor mijn zoontje. Deze luiers zijn milieuvriendelijk geproduceerd, wat ik zelf een enorm pluspunt vind. En omdat de buitenkant niet van kunststof is gemaakt, maar van een soort papier dat op mais is gebaseerd ademen ze beter, waardoor mijn zoontje vrijwel nooit last heeft van rode billetjes. Ik vind het echt erg fijne luiers, fijner dan alle pampers, huggies, en eigen merken waar ik ooit proefverpakkingen van heb gebruikt.

Groetjes Judith

hoi
ik gebruik de luiers van het kruidvat.
en die bevallen uitstekend.
groetjes Arjanne

en die lekken niet door hoor!
ik heb een zoontje en heb nog geen nattigheid er door heen gevoeld.
alleen af en toe poepie maar dat ligt niet aan de luier maar aan de hoeveelheid
groetjes Arjanne

Hoi,

van pampers krijgt mijn mannetje uitslag. En de kruidvatluiers plast hij dwars doorheen of loopt de poep langs de randen. Daarom gebruiken wij alleen nog maar Huggy's. Ik heb vier pakken op voorraad liggen.

Groetjes van Marloes

Hoi,

In het begin heb ik alleen pampers gebruikt. Mijn man is nogal merkgevoelig en denkt dat het duurste ook meteen het best is. Ik vind pampers gewoon duur ook als ze in de aanbieding zijn want er zitten ook minders luiers in een pak. Ik heb luiers van de etos en c1000 geprobeerd en ik vind die luiers ook prima. Mijn zoontje heeft geen rode billen en hij is nog nooit doorgelekt. Ook niet 's nachts, terwijl hij dan toch een tijdje niet wordt verschoond.

Terug
Bovenaan