Welk merk luiers gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen?

Hoi,

wij gebruiken bijna altijd Huggies, vind ik goeie luiers, en zijn idd vaak in de aanbieding.
Nu hebben we toevallig Kruidvat, vind ik ook goeie.
Maar hebben al wel een mega pack van huggies, maat 4 staan.
Waren in de aanbieding bij de AH.
Ook ons zoontje is weleens nat hoor.
Ik denk dat je dat toch houdt, vooral als de luier, na een lange nacht helemaal vol zit.

Groetjes Debby.

Hoi Sonja!!

Ik deel geheel dezelfde mening, lange tijd heb ik Pampers gebruikt omdat die vaak in de reclame waren en was zowat vergeten dat ik in mijn zwangerschap al eens 3 dozen Huggies aan had geschaft in de reclame.. Die ben ik nu gaan gebruiken en ze ruikt inderdaad een stuk frisser!! Ook kan ik een broekje nu 2 dagen achter elkaar aan doen zonder dat de urine lucht van de vorige dag er nog in hangt!
Ik moest van de week zelfs gaan kijken of ze toch echt wel ontlasting had gehad omdat ik het niet helemaal zeker wist, echt een verademing!!

Groetjes Karmen
mama van Liz

Hoi Anna

Ik heb een zoontje van 8 weken, deze luiers lekken absoluut niet. Heb ze ook bij mijn oudste gebruikt. De pampers daarentegen lekken bij mijn zoontje nog wel eens vooral na de nacht.
Succes!!!
Groetjes Tam

wij gebruiken de luiers van het kruidvat en van het c1000 eigen merk...bevallen allebei prima...hier ook geen rode billen of lekplekken. (wij hebben ook twee mannetjes)
groetjes Ciske

Hoi hoi,

Heb een hele voorraad Pampers aangeschaft omdat ze in de aanbieding waren. Deze zitten wel  goed en de ontlasting blijft keurig binnen de randjes, alleen ruiken ze idd nogal snel naar plas. Kruidvat heb ik ook een tijdje gehad (die hebben nl. als enige merk wat normaal in de winkel te koop is nr.0 premature), maar hier ging echt alles buiten de randen, kon wel 2x per dag een ander setje aandoen en in een sopje zetten. Etos is ook wel redelijk goed, vergelijkbaar qua pasvorm met Pampers, alleen vind ik ze nogal "zwaar" en niet echt flexibel (die van Pampers zijn wat lichter). Maak eerst de voorraad op en zie dan wel verder, misschien toch een keer Huggies gezien bovenstaande vooral positieve reaktie's hierop.

groetjes,
xx Roos xx

Hoi hoi,

ik gebruikte altijd de Pampers. Vind/vond ze erg fijn, maar ben nu overgestapt op de Kruitvat en helemaal geweldig. Stuk goedkoper en hebben nu ook rupsflex!
En Rik poept en plast er niet naast en lekken ook niet door. Ja als ie een geweldige poepbroek heeft wel, maar dat was bij de Pampers ook al!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

ik heb nu nog een voorraadje pampers, moet toegeven dat ze idd wel ruiken, maar goed houden wel alles gied binnen en waren qua aanbieding net zo duur als kruidvat eigen merk.
maar goed als ze op zijn ga ik ook eens huggies proberen. Kruidvat bevalt mij trouwens ook wel goed.

Hoi meiden

Ik ben bij mijn oudste 3 kids nogal aan t stunten geweest wat betreft luiers
Ik denk dat ze om de week wel een ander merk aan hun kontje hadden
Wat maar in de aanbieding was dat kocht ik en ik moet zeggen dat dat niet altijd een pretje was
Helemaal omdat ik niet onthield wat nu de slechte luiers waren haha
Maar ik had nu gewoon geen zin in dat gestunt (de anderen hadden ook vaak last van luieruitslag door sommige merken)
Ik ben nu helemaal op de pampers en dat bevalt me super
Het vieze luchtje neem ik maar voor lief, want Jesse blijft er lekker droog in....heeft nog nooit luieruitslag gehad (ook niet nu zn tandjes doorkomen) en de pasvorm is ook super
Jesse heeft nogal dikke bovenbeentjes en een heleboel luiers zitten daar dan erg strak

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan