Welk merk luiers gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen?

hoi hoi

hier de c1000 luiers....perfect!
althans vind ik dan he! ok...ze ruiken ook wel...maar welke niet...vo;gens mij doen ze het allemaal

gr. marjo

Voor al onze kinderen: kruidvat luiers. Pampers hielden ze niet droog!!!

quote: mayotje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 18:29:53')); hoi hoi

hier de c1000 luiers....perfect!
althans vind ik dan he! ok...ze ruiken ook wel...maar welke niet...vo;gens mij doen ze het allemaal

gr. marjo

Huggies vind ik niet ruiken! Hihi dus ze doen het niet allemaal  Tot je ze open trekt natuurlijk... dan komt de lucht van de groen/gele drap je tegemoet  hahaha

Hoi...

wie weet hoe duur huggies zijn en hoeveel erin zitten ???

thx

xx anna

quote: anna soltanian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 08:40:12'));

Hoi...

wie weet hoe duur huggies zijn en hoeveel erin zitten ???

thx

xx anna

Hoi Anna,

dat ligt er maar net aan welke maat en welke soort je koopt. Als je een voordeelpak koopt kost die 13 euro nog wat. Bij maat vier zitten er dan 66 in. koop je een normaal pak maar vier dan zitten er 44 in en die kosten iets van negen euro. Ik had ze vorige week bij de AH gekocht en daar kreeg ik het derde pak gratis.

Groetjes van Marloes

hoi marloes

is die aanbieding nu nog dan ?

is tog goedkoper dan pampers !

gr anna

quote: anna soltanian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 09:45:40'));

hoi marloes

is die aanbieding nu nog dan ?

is tog goedkoper dan pampers !

gr anna

Nee, dit was een weekaanbieding. Ze zijn wel vaak in de aanbieding hoor. Ik heb nu nog drie pakken liggen. Het hamsteren van de AH past helemaal bij me. Ik heb ook nog 11 pakken vochtige doekjes op voorraad liggen. Ik dacht trouwens dat de huggys deze week bij de trekpleister in de aanbieding zijn. misschien kan je eer iets over terug vinden op de website.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan