Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik gebruik ook pampers, heb trouwens ook nog geen ander merk gebruikt!
En voor de billen heb ik natusan doekjes, die vind ik fijn. Die koop ik altijd bij kruitvat ,zij hebben altijd goede aanbiedingen.
Groetjes Anne
trotse mama van Levi (9april 2007)
en trotse tante van Sem stem op sem!! Klik hier
ik gebruik tot nu toe alleen pampers die worden ingeslagen als ze in de reklame zijn 3 pakken voor bv 25,- de doekjes van etos ook in de reklame in die grote voordeeldozen te krijgen 6 pakken voor 6,- gebruikte eerst zwitsal de eerste twee maanden maar die vind ik duur bijna 2 euro voor een pak en je gebruikt het om haar of zijn billetjes er mee af te vegen en beland daarna in de prullenbak nee dat vind ik zonde van mijn geld andere dingen vind ik niet erg maar dit wel ben een fervent zwitsal fan maar moet ook bevriend blijven met mijn portomonee hihi
wij kopen altijd luiers van de kruidvat,wij vinden ze net zo makkelijk en zijn wel een stuk goedkoper.de doekjes haal ik altijd bij etos,die hebben van die aanbiedingen met van die hele dozen.
of als ik bij lidl ben dan neem ik daar een pakje mee ofzo.
Hooi,,,
hier de doekjes van huggies( alleen wel erg duur dus allleen in de aanbieding) en lidle ,ah merk , geen zwitsal daar kan natas niet goed tegen..
Luiers pampers en huggies...
ik zweer bij de pampers
ik heb wel eens van de kruitvat gebrobeerd maar geen succes ik vind die luiers ook zo dik ik kkop ze meestal bij de macro in de aanbieding dan kkop ik doosen met die pakken erin
vder gebruik ik zwitsal doekies maar die worden eigelijk overal voor gebruik
vvor vieze handjes van de oudste en voor make up doekjes voor mama multi functioneel
hihihi