Welk merk luiers gebruiken jullie??

kruidvat en pampers, net waar ik ben en of er een aanbieding is. k Heb zo n beetje alles geprobeerd, maar deze bevallen het beste. Wel  ga ik straks nog een  keer de ecoluiers van etos proberen. Ik vind dat concept wel mooi, en maat 1 en 2 gingen prima. Toen ik overstapte op maat 3 had ik altijd vieze kleertjes, maar volgens mij was yanick gewoon nog te klein voor maat 3. Ik heb alleen geen etos in de buurt, da s wel jammer voor mij.

En billendoekjes --> HEMA!!

Hoi

Als ik geen luiers meer heb van de goede aanbiedingen gebruik ik kruidvat luiers die zijn hier het beste! Laats (jokerweken bij AH) heb ik wel 12 pakken huggies ingeslagen, hierin blijft hij wel droog in maar ruiken behoorlijk als hij geplast heeft (die zijn nu bijna op, gelukkig maar want hij moet een maat groter hebben). En nu heb ik nog 3 pakken van pampers in aanbieding + extra bon dus 15 euro voor 3 pakken! Nog niet eerder geprobeerd.... Die van Lidl en aldi lekken door!

Doekjes standaard van eigenmerk etos, die van AH vind ik stinken en de rest zijn te duur... Action doekjes zijn net op die doe ik ook niet meer want je krijgt er nooit eentje uit maar gelijk meedere... Verder heb nog niet geprobeerd maar die van zwitsal ga ik nooit doen omdat Joshua heel gevoelige huid heeft.

grt suuz

Tja.... sorry ben een nieuwsgierig meisje hahaha is aard van het   beessie hihihi
Maar best grappig dat de pampers het erg goed doen. En idd als je de pampers in de aanbieding koopt dan valt de prijs ook nog wel mee.En gelukkig zijn ze bijna iedere week wel egens in de aanbieding.
Vind het ook grappig om te lezen dat iedereen ee eigen ervaring heeft met alle merken luiers, de een zweert bij bijv pampers, terwijl ze bij een ander totaal niet bevallen.
Leuk alle reacties hihi

liefs xx
liekje mama van Joy en Reana

Op het KDV gebruiken ze Pampers, thuis hebben we ze van AH (sindskort vernieuwd en nu nog beter) Hiervoor gebruikte we luiers van de Etos daar waren we ook wel tevreden over maar door  een bonus aanbieding bij AH zijn we toen overgestapt en eigenlijk trouw gebleven aan het eigen merk!

Ons knulletje reageerd nog al heftig op Zwitsal-produkten, we gebruiken Natusan produkten en de billendoekjes van Kruidvat....

groetjesd Wan

naty baby care luiers!!!!
te koop bij de etos.

minder plastic, dus veel beter voor de billen en het milieu.
net zo droog als de pampers die we hier voor gebruikten.

Eerst gebruikte ik Pampers, maar Sarah poepte/plaste er telkens langs, ze sloten gewoon niet goed aan. Toen ben ik overgegaan op de luiers en doekjes van de Lidl. Deze bevallen ons goed. Ze sluiten goed aan, en voorop de luiers zit een verkleurende streep, waaraan je kan zien dat de luier vol is. En de doekjes...... Ze gaan echt een voor een uit het pakje ( die van Swital of kruitvat plakken bij mij altijd aan elkaar vast)

Groetjes van Liset, mama van Sarah 20-04-07

Terug
Bovenaan