Welk werk doen jullie?

<p>Even benieuwd. Wat voor werk doen jullie? Is het goed vol te houden in de zwangerschap? En blijven jullie dit doen als de kleine er is?</p><p>Zelf werk ik partime in de zorg. Op het moment gaat het nog goed? wel heel onregelmatig. Dag/avond/nacht. Als de kleine er is blijf ik de zelfde uren werken.</p>

Hoi!
Ik werk in de kinderopvang op een groep van 0- 3 jarige. 40 uur in de week. Ik ben nu 29 weken zwanger en het begint echt wel pittig te worden. Het is erg intensief werk en lange dagen. 
Gelukkig kan ik wel wat eerder met verlof anders is het echt niet te doen? 
als de kleine er is zal ik een jaar met haar thuis blijven. Dan langzaam weer aan het werk, part time, zo een 30 uur in de week. 

Ik werkte vier dagen van 9 uur op kantoor. Hele dag achter computer. Ben bij 24 weken naar 8 uur gegaan ivm harde buiken en daarna niet meer gehad. Na mijn verlof 32 uur over 4 dagen. Binnenkort wellicht reorganisatie dus wil ook niet minder om mijn kansen te vergroten. 36 uur is bij mijn werk fulltime.

@anky oficieel gezien niet nee. Maat ik werk juist graag nachten. Dan is het een stuk rustiger en minder zwaar. Ook kan ik geregeld even gaan zitten of zelfs even liggen.

Ik werk als hondengedragstherapeut en heb een eigen bedrijf. Kan mijn agenda gelukkig dus helemaal zelf indelen en bepalen hoeveel ik werk. Ik kijk even hoe het gaat als de kleine er is en pas het werk daarop aan. Maar minder werken wordt het sowieso. Ik wil echt lekker bij die kleine zijn. 

Terug
Bovenaan