Welk werk doen jullie?

Ik werk 32 uur over 4 dagen in de Horeca, in de bediening. Ben nu zwanger van de 2e. Heb bij onze dochter 3 avonden gewerkt en heb sinds dit jaar vaste dagen gekregen waarvan 2 dagdiensten. Als onze 2e dochter er is, ga ik weer terug naar 3 dagen en wil dan stoppen met de zaterdag zodat we het weekend lekker als gezin vrij hebben. Wil eigenlijk vanaf 36 weken met verlof, hoop dat ik het ook vol ga houden! 

Voor de zomervakantie werkte ik 4 dagen in het onderwijs. Na de zomervakantie ben ik naar 3 dagen gegaan, omdat het te zwaar was. (Ben in huis ook pietje precies). Na mn zwangerschapsverlof hoop ik, als het goed gaat, 1 Dag te gaan werken. Maar dan is mn man thuis. Ons kindje gaat voor alles.

Werk 2 dagen in de week op kantoor, administratieve functie. De kinderen gaan 1 dag naar mijn moeder 1 dag naar schoonmoeder. Ben nu zwanger van de 4e maar zijn er nog niet helemaal uit hoe het hierna te verdelen. Ga in ieder geval gebruik maken van een aantal maandjes ouderschapsverlof en daarna beslissen we hoeveel uur ik nog ga werken. 

Ik werk 24 uur in de kinderopvang. Ben nu 25 weken en heb veel last van mn bekken met tillen. Daarom werk ik nu halve dagen ipv dagen van 9 uur. Heb nog een dochter van bijna 2.

[quote quote=10252478]Hoi! Ik werk in de kinderopvang op een groep van 0- 3 jarige. 40 uur in de week. Ik ben nu 29 weken zwanger en het begint echt wel pittig te worden. Het is erg intensief werk en lange dagen. Gelukkig kan ik wel wat eerder met verlof anders is het echt niet te doen als de kleine er is zal ik een jaar met haar thuis blijven. Dan langzaam weer aan het werk, part time, zo een 30 uur in de week.[/quote]
Wow een jaar thuis, wat heerlijk! Mag ik vragen hoe je dat geregeld hebt? Ouderschapsverlof is in de kinderopvang niet betaald dus zelf kom ik niet verder dan nog een paar weekjes vakantie opnemen na mijn verlof.

Ik werk 36 uur (4 dagen) in de kinderopvang. Ben nog niet zover, tot nu toe prima te doen, soms alleen wat moeier.
na mijn verlof wil ik naar 32 uur (4 om 3 dagen

Ik werk in de zorg, 28 uur per week. Ben nu 33 week zwanger en nog prima vol te houden al ben ik wel gestopt met de nachten, gewoon omdat dat kon. Ik werkte ook nog via pgb, alleen daar ben ik met 20 week mee gestopt omdat het jongetje in een rolstoel zit en  geen hulpmiddelen wat betreft tillen waren. 
Ik heb in totaal 5 maanden verlof en ga gewoon mijn 28 uur weer werken, of ik weer ga starten via pgb weet ik nog niet. 

Ik werk 24 uur op een polikliniek in het ziekenhuis. Prima te doen, ga twee weken eerder met vakantie en blijf nog een maandje langer thuis. Daarna blijf ik 24 uur werken, wel wisselende dagen

Terug
Bovenaan