Welke aanstaande mama's hebben pas ruim na NOD positief getest?

Hallo meiden,

Even een vraagje van mij.
Ik had 15 juli mijn NOD, uitgaande van mijn cyclus van 32 dagen. Nu nog steegds geen rd's maar heb al drie testen gedaan (2 x kruidvat en 1 x Mat Care) en allen negatief.
Heeft iemand van jullie ook na de NOD eerst negatief en toen later pas positief getest?
Ben hier heel benieuwd naar aangezien het wachten me alweer veel te lang duurt!

Groetjes,

Missy

je hoeveelste cyclus is dit, ben je net gestopt met de pil?? je kan opeens een langere cyclus hebben of heb je met testen een ovulatie gehad en weet je dus de precies NOD datum?

Dit zou mijn vierde keer worden. Alledrie de rd's na het stoppen met de pil kwamen na 32 dagen dus ik hoop natuurlijk dat het raak is!

Of zou ik inderdaad ineens een langere cyclus hebben??

hoi missy..

na het ontpillenwas mijn 3de ronde een langere van 36 dagen, dus het zou kunnen dan je een langere cyclus hebt.,
maar ik ben nu zwanger en testte pas 4 dagen na mijn nod positief.. dus het kan wel hoor..

succes!

Hoihoi!

Ik hoor hier eigenlijk nog niet thuis, maar kijk af en toe wel eens bij de topics mee.
Ik heb precies dezelfde vraag als jij missy!! Ik ben een jaar van de pil af en heb nu 2 keer een kuur (Primolut en Orgametril) gehad omdat mn cyclus verstoord was. De laatste kuur heb ik begin juni gekregen omdat ineens na 5 normale cyclussen mijn menstruatie 13 dagen duurde. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden na de onttrekkingsbloeding en zit nu op 36 dagen. Het heeft nog nooit zo lang geduurd!!!
Ik heb afgelopen woensdag met Mat Care getest en was negatief. Verder wat symptomen als zere tepels, krampjes, vlagen van misselijkheid en meer witte afscheiding. Nu ga ik zondag weer opnieuw testen met Mat Care en zonodig maandag met een Kruidvattest ofzo. Dit zou dus ook wel erg ver over mijn NOD zijn....

Ik ben benieuwd naar andere reacties!

Groetjes,
Druifje

Nou druifje, dan hopen we maar dat we hetzelfde hebben als Carina!!
Ik was al helemaal blij dat na 12 jaar d pil gelikt te hebben mijn rd's netjes op 32 dagen kwamen meteen. En nu dit.
Ik voel me niet zwanger (maar weet natuurlijk niet hoe dat voelt) maar heb de volgende kwaaltjes:

-zeurende onderrugpijn alsof rd's komen (inmiddels al twee weken)
-last van opvliegers warm/koud
-beetje buikpijn onderin buik
-heel veel honger
-moe, moe moe (maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen)

Dus ik ga dit weekend maar weer eens testen, ik denk morgen alweer en hoop dan op een positieve test natuurlijk!!

En voor jou hoop ik uiteraard hetzelfde druifje!
Zullen we elkaar hier op de hoogte houden?

Hee Missy,

Ja das goed, hoewel we niet helemaal op het goede gedeelte zitten natuurlijk! Of wel...maar dat weten we hopelijk snel genoeg!! Ik voel me ook niet zwanger, maar sluit niet uit dat ik het wel ben!
Mijn kwaaltjes varieren een beetje in aanwezigheid en sterkte. De ene dag heb ik meer afscheiding als de andere dag en ook de buikpijn wisselt. Opvliegers heb ik ook al gehad, is nu wat minder. En honger bemerk ik vaak 's-avonds laat, terwijl ik dat nooit heb en ook meestal pas rond 7 uur/ half 8 warm eet.
Normaal gesproken heb ik ook in pieken en dalen last van puistjes, maar die zijn nu ook helemaal verdwenen gek genoeg!! Nouja, ik begrijp er helemaal niks van.

We horen wel van elkaar!

Groetjes!!

Nou, ik heb 10 dagen moeten wachten op een positieve test! Dus misschien heb je nog even te gaan... Het was wel superfrustrerend, dat weet ik nog heel goed, dus veel succes met wachten. Mijn 5e test was eindelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag positief...

Groetjes, Karin
10 +4 weken

Terug
Bovenaan