Welke aanstaande mama's hebben pas ruim na NOD positief getest?

Nou, gisteren naar de huisarts geweest en vanalles besproken en bekeken. Het is goed mogelijk dat het van die ene kuur nog komt (hoewel ik vind dat dat nu wel erg lang duurt) of dat ik zwanger ben. Dus moest vanmorgen bloed laten prikken en daarover kan ik vanmiddag al  bellen. Best wel spannend dus, maar verwacht er eerlijk gezegd niks van. Weet niet precies waarom, maar dat is mijn onderbuikgevoel hahahaha! De dokter zei nog dat het ook mogelijk is om bijv. weer 2   maanden aan de pil te gaan om die cyclus weer te begeleiden, maar dat dat met een zwangerschapswens niet zo'n goed idee is...en dat klopt. Dus ik laat het maar op zijn beloop en zie augustus nog even aan mocht ik nu niet zwanger zijn.
Ga nu snel weer stoppen, want moet zo weer weg!!

Liefs x Druifje

hoi druifje,

sorry dat ik nu pas reageer maar hetzo was het bij mij geggaan en ik ondekte de cycte omdat ik pijn had bij het vrijen en dat voelde gewoon niet goed dus werd ik door gestuurd en moest elke maand n echo laten maken om te kijken of het was gegroeit maar dat was gelukkig niet zo. ik had een spiraal en dat hebben ze er toen uitgehaald want je bent dan toch niet zo snel vruchtbaar maar ik dus wel ben gelijk aangeteld van ons tweede zoontje het is natruurlijk super want ik vind het blijft n wonder!! heb je intussen la je menstuatie?? gr

Ik heb begin juni mijn laatste ongi gehad, en heb gister voor het eerst positief getest, vandaag weer :) ik kon het niet geloven. Dit is de eerste ronde en heb hiervoor al 3 keer nagatief getest, ik dacht nu wacht ik wel twee weken. Als ik dan nog niet ongi ben test ik gewoon weer. Dus het kan heel goed dat je wel zwanger bent! Misschien geeft dit een beetje hoop? Ik dacht ook het zal toch niet echt zijn dat ik zwanger ben, maar dus toch :)

Haihai!!

Hier even een berichtje over de bloedtest: negatief :(
Had het eerlijk gezegd wel een beetje verwacht en natuurlijk vind ik het ook wel jammer. Maar liever duidelijkheid dan maar zitten twijfelen of ik wel of niet een wijntje zal nemen... Nu dus wachten op mn ongi en die zit eraan te komen gelukkig!! Heb al beetje slijmverlies (wat dit keer niet ophoudt, in tegenstelling tot vorige maand) dus dat zijn wel goede tekenen denk ik!

Ik verplaats me dus weer helemaal terug naar het zwanger worden forum! Lees natuurlijk wel veel berichtjes mee hier, want vind het wel leuk om veel te weten over zwanger zijn! Hopelijk kan ik me dit jaar nog hier bijvoegen :)
Missy, heel veel geluk met zwanger worden en als je wilt meekletsen op het andere forum: mij vind je bij "23 en kinderwens".

x Druifje

Terug
Bovenaan