Welke aanstaande mama's hebben pas ruim na NOD positief getest?

hoi missy,

ik had dat ook met de tweede zwangerschap elke keer tests gedaan maar negatief toen moest ik na het ziekenhuis voor cystes op me eierstokken en echo en ze zien een beginnende zwangerschap weer n test gedaan in het ziekenhuis en 1 uur later belde ze op mevrouw uw bentniet zwanger ik oke en dat was op vrijdag. smaandag thuis n test gedaan en wat denk je echt wel zwanger ik gelijk na het ziekenhuis gebeld en toen zeiden ze ja mevrouw dat kan heeft uw latere eisprong gehad. dus je ziet welnazoveel testen steeds negatief en uit eindelijk wel zwanger. veel succes gr corin

Dag dames,

Wat fijn zulke berichtjes! Zijn we in ieder geval niet de enige en het geeft toch ook wel hoop. Had woensdag zoiets van: nou, word dan maar ongesteld als ik niet zwanger ben!!! Maar ja, tot op heden dus niks.

Corin, wat een gek verhaal is dat zeg! Ze zagen op de echo een beginnende zwangerschap en dan toch zeggen/ testen dat ie negatief is?! En cystes? Jeetje zeg, dat lijkt me ook niet niks! Hoe ben je erachter gekomen als ik vragen mag? Had je er last van?
Het kan inderdaad zo zijn dat je een latere eisprong hebt gehad, maar een vroege eisprong kan ook! Misschien is dat bij mij ook wel het geval? Geen idee eigenlijk...tis sowieso een beetje rare maand met die kuur tussendoor. Hmm, afwachten tot komende week.
Ik laat wat weten hoor Carina!! Kan toch niet zo zijn dat ik negatief blijf testen als ik toch  zwanger ben!!?

Groetjes

Hoi Missy

Ik heb een rondje van 28 dagen maar als ik een positife test in handen wil hebben ben ik een dag of 10 verder.
Zou het eens met cleur blue proberen die werkt alleen bij mij de andere geven nog later aan dat ik zwanger ben .
Succes en groetjes Yvonne

Hoi!

Ik heb gisteren opnieuw getest en het was weer negatief!
Begin nu echt te denken dat ik niet zwanger ben, maar waar de menstruatie blijft...???
Ik wacht het nog even een weekje af en daarna ga ik naar de huisarts. Heb niet zo'n zin om allerlei verschillende testen te kopen, want de huisarts mag dan uitpluizen wat er aan de hand is (wordt in ieder geval vergoed, haha)! Ik hoop in ieder geval dat mn cyclus gewoon weer even op gang moet komen na die kuur, al duurt dat nu wel een beetje lang..

Hoe is het bij jou missy?

Groetjes,
Druifje

Hallo allemaal!

Nou zaterdag weer getest, weer negatief en gisteren hebben de rd;s zich weer gemeld
Dus op naar de 5e ronde! Wel heel vervelend dat ik na 3x regelmatig opeens een cyclus van 36 dagen er tussen heb zitten. Mijn mannetje heel blij want ik heb gezegd dat we nu voor alle zekerheid om de dag gaan klussen omdat ik niet weer wanneer de eisporong precies is haha

Druifje, wat spannend! Nog steeds geen rd's? Ik ben wel heel benieuwd wat de huisarts zegt. Laat je het nog wel weten?

Meiden, hopelijk  kan ik me volgende maand aanmelden  op dit forum!

Hee!

Missy, jammer dat de duivels er zijn! Maar helaas niks aan te doen en inderdaad maar op naar de volgende ronde.
Hier nog steeds geen duivels op bezoek en ga denk ik donderdag naar de dokter. Ik vind het maar vreemd allemaal. Zal laten weten wat hij zei!!

Liefs Druifje

Hoi Dames,

Ik ben 11 jaar aan de pil geweest, nadat ik gestopt ben met de pil was mijn eerste cyclus 28 dagen de tweede 17 dagen en de derde ongeveer 49 dagen. Wij kregen dus ook pas voor het eerste een positieve test 7 weken na de laatste menstruatie.
5 weken later kreeg ik de eerste echo. Ik dacht toen ik dus 12 weken zwanger te zijn, berekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, maar dat  was toen  8 weken.
Voordeel was wel dat ik 4 weken later weer een echo kreeg.
Het kan dus zeker wel aan een onregelmatige cyclus liggen dat de menstrautie wat langer uitblijft maar het kan ook zeker (zoals in mijn geval zijn) dat we je mogen feliciteren.
Tip; als je cyclus onregelmatig is reken dan niet vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, maar reken 4 weken terug vanaf de positieve test.

Succes!

Terug
Bovenaan