Welke autostoel kopen?

Gisteren hebben wij de Kiddy Comfort Pro gekocht. Die is voor kinderen van 9 tot 36 kilo. Hij kwam als beste uit de test van de consumentenbond en de ANWB in die categorie. Dat was voor ons de aanleiding om hem te kopen. Het is wel een heel andere manier van vastzetten dan in een maxi cosi. Er zijn geen gordels bij de schouders, maar het kind zit achter een soort tafeltje. Weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen.
Mijn kleine meid heeft er nog niet echt in gezeten, dus weet niet hoe dat gaat. Maar ik vind de stoel in ieder geval wel mooi. Is natuurlijk persoonlijk en ook niet het belangrijkste, maar toch...
Succes!
Dory

Nog meer tips en/of ervaringen?
Het is natuurlijk ook een beetje persoonlijk (de een vind dit belangrijk/mooi e de ander dat), maar ik ben toch benieuwd.
Ook wij gaan nl. binnenkort een autostoel aanschaffen....

@ missmama: dankjewel! wij vinden ook dat ze zo wijs kijkt in haar stoeltje hihihi, dat wordt nog wat als ze straks gaat praten enzo!

@ Emmy: we hebben de stoel nu al eventjes in gebruik en ik ben er echt weg van, vooral dat de gordels bij dit model uit zichzelf open blijven staan vind ik superfijn, onze auto is een tweedeurs dus dan moet je toch al behoorlijk bukken en wringen om je dochter in de auto te tillen en als je dan ook nog in gevecht moet met de gordels die verkeerd zitten, dan vind ik dit echt een uitkomst. En ze kan heel goed naar buiten kijken nu omdat de zit zo hoog is. Ik ben dus echt erg enthousiast over de maxi cosi tobi!

Groetjes Femke

@ muizeke

Wij hebben precies dezelfde stoel hihihihi ze zit er nu al denk ik iets van 8 weekjes in en ideaal!!! Alleen moest ik wel erg lachen jij had het over een gordelindicator wat groen moet zijn, ik zal heel eerlijk zeggen dat ik dat bij jou voor het eerst zag
Ik schaam me dood en ga er vanaf nu op letten hihihi
Maar ook wij zijn super blij met de stoel, hieronder een foto van een stoere Sterre in haar stoel.

Groetjes Francis mamma van Sterre 12-3-2008

Hallo,

Wij hebben de bébé confort Iséos TT. We vinden hem heel goed. Noah zit er in sinds hij 8 maanden is. Hij is wel behoorlijk duur in aankoop, maar gezien er nog verschillende broertjes en zusjes zullen volgen vonden we hem het aankopen waard. we hebben dan ook nog een autostoel die kan omgevormd worden tot zitje en die vinden we ook heel goed. Ik weet niet direct van welk merk hij is.

groetjes en succes met de keuze;
Els

hoihoi,

ook onze kleine meid groeit bijna haar maxi uit, ben ook druk aan kijken voor een andere. kwam tijdens het zoeken de volgende 2 sites tegen en dacht ik zet ze ook even hier neer. bekende en minder bekende merken voor leuke prijzen.
we moeten nog even overleggen want ik ben normaal niet zo van de online koopjes heb liever een product in mijn handen als ik het koop, maar ja als het toch het zelfde merk is waarom niet.
http://www.babypark.nl/
www.babymax.nl

groetjes linda

Terug
Bovenaan