quote: ben2710 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 12:38:17&apos

);
grappig we hebben wel op veel topics aardig contact hihihihihi leuk hoor!
Wij (het gezin) gebruiken eigenlijk regelmatig aromatherapie of Bachbloesemtherapie we hebben bach gebruikt als ondersteuning met stoppen met roken, slecht slapen van Ben dit is mijn zoontje, heb een tijdje echt pijn gehad terhoogte van mijnborstbeen had ze wat voor, mijn man heeft migraine heeft ze wat voor ook voor mijn hond die we dus niet meer hebben, tegen stress en trauma maar die was toch voor ons niet helemaal juist te beschermend hij beet naar elke man of jongen die te dicht bij mij of mijn zoon kwam, maar dit ff buitengelaten, dus eigenlijk gebruiken we het voor heel veel dingen.
met aromatherapie heb ik een nachtbalsem voor mijn gezicht, mijn uitdijende buik voor in bad voor onstspanning of met verkoudheid ook zalfjes voor verschillende dingen ook voor de billen van Ben, voor de handen, uitslag, mijn stiefbroer heeft ze met zijn acne geholpen dus noem maar op.
liefs linda
kortom voor van alles en nog wat hmmm altijd handig zoiets om in huis te hebben...
Had ik trouwens 6 jaar geleden met stoppen met roken ook wel in huis willen hebben haha, qua hond zou het hier ook wel handig zijn, ik heb hier twee opvangers zitten, een is er mishandeld geweest en heeft ook een aardige gebruiksaanwijzing maar hij is super voor ons!
Maar goed ik ga weer on topic! je zou eens je ervaring wat betreft baby's en bachbloesem moeten mededelen hier op het forum, er zijn genoeg moeders met hun handen in het haar soms die wel een handje kunnen gebruiken