Welke crème gebruiken jullie tegen zwangerschap striae?

<p>Hallo Dames,</p><p>Welke creme gebruiken jullie, ik moet zelf oppassen i.v.m. verschillende hand allergieën.</p><p>Hebben jullie ervaring of tips met bepaalde producten die vrij schoon en natuurlijk zijn en ook wel goed werken?</p><p>En vanaf wanneer begonnen jullie met smeren?</p><p>Liefs,</p><p> </p>

Hallo,Ik ben vanaf dag 1 gaan smeren met Bepanthen. Ben nu 20w1d en heb bijna geen striae maar weet niet of dit bij iedere vrouw helpt ;)

Ik heb gesmeerd vanaf een week of 16, maar helaas zit er nu toch striae op m'n buik. Ben nu 39,5 week. Kun je volgens mij ook niet voorkomen. Een crème zorgt er alleen voor dat je huid soepel blijft en niet zo gaat jeuken of trekken. Striae zit helaas dieper en daar is niet tegen te smeren. 

Ik gebruik cacao butter creme van dr palmer. 
Ik weet dat smeren niet schijnt te helpen, maar het enige wat ik niet ingesmeerd had is helemaal achter tegen mijn heupen aan, en mijn borsten. Op beide plekken striae, verder helemaal nergens. Dus of ik heb er geen aanleg voor, of de creme helpt toch wel.. ik ben bijna 39 weken zwanger en op mijn buik dus nog ateeda vrij van striae 

Mij werd verteld hoe ouder je bent hoe minder striae hoe jonger hoe meer ... als je wat ouder bent is de binnenkant van je huid al iets meer opgerekt ... ik smeerde mezelf altijd in met burtsbee ... ik heb helemaal niks maar ik was dan ook 37 toen de eerste kwam 

cacao butter van palmers inderdaad. Ik heb het elke dag gebruikt en na een zwangerschap van 42 weken geen striemen gekregen.. Ik heb wel ergens gelezen dat het erfelijk bepaald is, maar baat het niet dat schaad het niet :)

Terug
Bovenaan